تشک بادی روی آب صورتی

intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 69 CM
  • ارتفاع: .
26%
350,000
260,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب صورتی یک گزینه ایده آل برای افرادی که است قصد دارند تا یک تشک بادی روی آب ساده ، ضخیم و در عین حال مناسب را در اختیار داشته باشند. ویژگی های خوبی که این محصول از خود به جای گذاشته است باعث شده تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و از خرید خود نیز به هیچ عنوان پشیمان نشوید. هم چنین با توجه به این مقدمه قصد داریم تا خصوصیات کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تشک بادی روی آب صورتی

در بخش نخست از بررسی این کالا باید اشاره کنیم که این تشک بادی روی آب همانند دیگر محصولات دارای ساختاری مستطیلی می باشد که این ساختار سبب شده تا فضای یک نفره ایده آلی را در اختیار داشته باشید. نوع طراحی این محصول به صورت مواج است که این نوع ساختار سبب شده تا پس از قرار گیری و دراز کشیدن فرد بر روی این محصول به هیچ عنوان از روی این کالا لیز نخورده و بتواند با خیالی راحت شناور بودن بر روی آب را به بهترین شکل ممکن تجربه نماید. هم چنین در بخش بالایی این محصول یک عدد بالش بادی نیز وجود دارد که وجود این بالش باعث شده تا بتوانید به راحتی سر و گردن خود را هم بر روی آن قرار داده و یک فضای ایده آل را در اختیار داشته باشید.

تشک بادی روی آب صورتی

از نظر جنس و کیفیت نیز باید اشاره کنیم که این محصول ساختاری از نوع PVC دارد که از این حیث همانند اکثر محصولات بادی بوده و با ضخامت مناسبی که دارد سبب شده تا مشتریان از این بابت هم خیال راحتی داشته باشند. هم چنین باید اشاره کنیم که رنگ جذاب این محصول هم از دیگر دلایلی است که خصوصا خانم ها دست به انتخاب و خرید این محصول خواهند زد. راه اندازی ساده و آسان این تشک بادی روی آب نیز باعث شده تا بتوانید در هر مکان و زمانی در اسرع وقت از این کالا بهره مند شوید. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان ثبت سفارش این کالا برای شما عزیزان از سایت فروشگاه سعید اینتکس فراهم خواهد بود.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
69 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.15 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...