تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی مدل 43159

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
950,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی مدل 43159 یکی دیگر از محصولات مهیج و جدید شرکت بست وی بوده که در سال 2022 میلادی آن را تولید و به بازار عرضه کرده است. گفتنی است که قطعا طراحی این محصول با توجه به شکل و شمایلی که داشته باعث شده تا خانواده ها و کودکان به بهترین شکل ممکن از این کالا استقبال کرده و خرید این محصول بادی را در اولویت خود قرار دهند. همچنین باید اشاره داشته باشیم که ابعاد این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که تمامی کودکان بالای سه سال می توانند به بهترین شکل ممکن بر روی این تشک بادی روی آب قرار گرفته و از در اختیار داشتن آن نهایت لذت را ببرند. در همین رابطه نیز باید اشاره داشته باشیم که بدنه و رویه اصلی این محصول نیز با بهره گیری از طرح توت فرنگی طراحی و عرضه شده که بسیار زیبا و چشم گیر است. 

گفتنی است در کنار بسته بندی این کالا شما می توانید برچسب تعمیرات را نیز مشاهده کنید که به ساده ترین شکل ممکن در زمان آسیب دیدن این محصول می توانید اقدام به ترمیم آن کرده و محصول را مجددا صحیح و سالم در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است این محصول قادر می باشد تا وزن 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند که یکی از مزیت های بزرگ این تشک بادی به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی مدل 43159 این محصول برای شما فراهم خواهد بود و   شما می توانید از سایت اینتکس سفارش خود را به ثبت نمایید.

 نوع گرد
 طول 137 سانتي متر
 عرض  130 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...