تشک بادی روی آب طرح جدید بست وی Bestway 43401

Bestway 43401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
820,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح جدید بست وی  Bestway 43401 نمونه ای ازجذاب ترین و منحصر به فرد ترین تشک روی آب های تولید شده در سال جدید می باشد که این کار توسط شرکت بست وی انجام گرفته است. تشک بادی فوق، دارای طرح کلی تقریبا دایره ای شکل بوده که بر روی آن طراحی کارتونی یک گاو صورت گرفته است و این طراحی بسیار زیبا و خاص باعث شده تا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و این کالا به یکی از تشک بادی روی آب محبوب تبدیل شود. این محصول بدنه ای از جنس وینیل داشته که این بدنه مقاومت بسیار خوبی را در برابر انواع دمای آب، فشار ناشی از وزن های بالا و همچنین نور خورشید را دارا است.

 گفتنی است این تشک بادی روی آب از سری محصولات بادی های بسیار با کیفیت و مقاوم بوده که می توان از آن درون استخر ها برای آفتاب گرفتن و همچنین استراحت کردن بهره مند شد. این تشک بادی در میان دیگر تشک بادی رویآب از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد که این موضوع سبب می شود تا احتمال آمدن آب بر روی محصول شما بسیار کم شود. همچنین تحمل وزن این کالا نیز حدودا 90 کیلو گرم بوده و دارای وزن بسیار اندکی نیز می باشد و همین وزن سبک کالا باعث آسانی در جابجایی این تشک روی آب شده است. شما عزیزان می توانید برای خرید این تشک بادی روی آب طرح جدید بست وی  Bestway 43401 و یا راهنمایی بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی، نمایندگی اینتکس کرج تماس حاصل فرمایید.

نوعتفریحی
 طول 257 سانتی متر
 عرض 239 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...