تشک بادی روی آب طرح ساندویچ

intex 58771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 180 CM
  • عرض: 89 CM
  • ارتفاع: .
15%
990,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ از سری محصولات خلاقانه و جدید و کاربردی شرکت اینتکس است که طراحی آن قطعا بسیار چشم نواز خواهد بود. اگر با دقت به بدنه این محصول نگاه کنید می توانید مشاهده کنید که این محصول با بهره گیری از طرح ساندویچ هات داگ طراحی شده است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با رعایت جزئیات کامل این محصول را روانه بازار نماید که نقطه قوت این کالا هم همین بخش خواهد بود. در واقع طراحی بسیار زیبای این محصول در مقایسه با سایز محصولات مشابه سبب شده تا خیلی از افراد این کالا را در نهایت برای خرید خود برگزینند. شما می توانید مشاهده کنید که این طرح به صورت ثابت بر روی این کالا نقش بسته و به هیچ عنوان پاک نخواه شد.

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ

در واقع ساختار با کیفیت این شناور و تشک بادی روی آب به گونه ای است که در دمای آب و هوایی و شرایط جوی مختلف نیز به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نظر جنس نیز با طراحی PVC شکل گرفته است که استحکام فوق العاده ای دارد. برای راه اندازی این تشک بادی روی آب نیز با توجه به وجود دریچه باد بر روی این محصول شما کار سختی نخواهید داشت و در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد می توانید این کالا را راه اندازی کنید. وجود دستگیره در بخش های جلویی این محصول هم حمل و نقل این کالا را بسیار ساده کرده است. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول برای شما از طریق فروشگاه سعید اینتکس مهیا خواهد بود.

برند
INTEX
طول
180 CM
عرض
89 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...