تشک بادی روی آب طرح شکوفه مدل 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 69 CM
  • ارتفاع: .
17%
450,000
374,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل 59720 طرح شکوفه از نمایندگی سعید اینتکس با قیمت ارزان تشک بادی روی آب که یکی از جدیدترین شناور های بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس در سال 2022 می باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح شکوفه مدل 59720

تشک بادی روی آب طرح شکوفه مدل 59720 از برند اینتکس از زیباترین و بادوام‌ترین تشک های بادی موجود در بازار است. طراحی جذاب و رنگبندی دلنشین این تشک بادی در کنار استحکام بالا و طول عمر زیاد آن باعث شده است تا به گزینه ای ایده آل برای استفاده در آب های آرام تبدیل شود.

این محصول به راحتی و در کمترین زمان آماده ی استفاده می شود و تجربه ای دلچسب را برای تفریحات آبیِ خانوادگی و دوستانه به ارمغان می آورد.

جنس بدنه

بدنه ی تشک بادی روی آب اینتکس طرح شکوفه با بالاترین کیفیت و با استفاده از تکنولوژی روز جهان تولید شده است. جنس بدنه ی این تشک بادی از وینیل است که نوعی از PVC محسوب می شود. به کارگیری این متریال موجب نرمی، راحتی، عدم نفوذ آب و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و هرگونه آسیب دیدگی شده است.

همچنین این جنس بدنه از هرگونه حساسیت پوستی احتمالی پیشگیری می کند و بطور کامل با پوست انسان سازگار است. این مورد مخصوصا برای افراد مبتلا به آلرژی و کودکانی که پوست حساس تری دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

تشک بادی روی اب اینتکس طرح شکوفه

تشک بادی روی آب اینتکس طرح شکوفه

کاربردهای تشک بادی روی آب

این مدل از تشک بادی اینتکس همانند سایر مدل ها برای کاربردهای متنوع و گوناگونی طراحی و عرضه شده است. افراد در سنین مختلف می توانند از یک تشک بادی روی آب به عنوان تکیه گاه استفاده کنند. تعادل بالای این تشک کمک می کند تا شنا کردن در آب های آرام به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل شود.

همچنین می توان با اطمینان خاطر برای آفتاب گرفتن یا استراحت کردن نیز از این شناور بادی زیبا استفاده کرد.

نحوه استفاده از تشک بادی روی آب

نحوه استفاده از تشک های بادی معمولا به این صورت است که تشک توسط یک پمپ باد آماده ی استفاده شده و می توان در مکان های دلخواه از آن بهره مند شد. ابعاد تشک بادی پیش از باد شدن بسیار کوچک و جمع و جور است و به راحتی می توان آن را حمل کرد. ابعاد این محصول در حالت آماده، 183 در 69 سانتیمتر است.

از آنجا که وزن بسته بندی تشک بادی روی آب طرح شکوفه در حدود 580 گرم است، جابجایی آن حتی در حالت باد شده نیز به آسانی امکانپذیر است و می توان آن را به نقاط مختلف استخر یا دریاچه منتقل کرد.

ابعاد تشک بادی روی آب طرح شکوفه

ابعاد تشک بادی روی آب طرح شکوفه

ویژگی های تشک بادی روی آب طرح شکوفه

این شناور بادی توسط برند شناخته شده و معتبر اینتکس تولید و عرضه شده است. محصولات اینتکس به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب، به انتخاب اول استفاده کنندگان تبدیل شده اند. در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم.

بدنه ی باکیفیت

تشک بادی طرح شکوفه اینتکس از بهترین متریال موجود تولید شده است. بنابراین هنگام استفاده از آن نباید نگران پارگی، ضربه، ساییدگی، فشار و سایر آسیب های وارده به بدنه ی تشک بود. چرا که جنس این شناور بادی به گونه ای است که در برابر هرگونه آسیب و خرابی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

طراحی جذاب

طرح جذاب و جدید این تشک بادی مطابق با سلایق مختلف طراحی شده است. هم کودکان و هم بزرگسالان در هر جنسیت و سن می توانند از این شناور بادی زیبا و چشم نواز استفاده کنند.

تحمل وزن بالا

از دیگر ویژگی های تشک بادی روی آب اینتکس می توان به تحمل وزن بالای آن اشاره کرد. افراد مختلف تا وزن 100 کیلوگرم می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند.

تعادل بی‌نظیر

نوع طراحی بدنه این تشک بادی باعث شده است تا بیشترین تعادل را برای استفاده کنندگان به همراه بیاورد. افراد می توانند هنگام شنا از آن به عنوان یک تکیه گاه استفاده کنند یا روی آن دراز بکشند و به استراحت بپردازند، بدون آنکه نگران به هم خوردن تعادل خود باشند.

قابلیت حمل و نقل آسان

همانطور که گفته شد، شناور بادی اینتکس طرح شکوفه از وزن کمی برخوردار است. طوری که افراد مختلف در سنین گوناگون می توانند آن را جابجا کنند. حتی در حالت آماده نیز امکان حمل آن به راحتی فراهم است و می توان در هر مکانی که نیاز است از آن استفاده نمود.

قیمت مناسب

تشک بادی روی آب طرح شکوفه مدل 59720 توسط نمایندگی سعید اینتکس با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر ارائه شده است. اگر به دنبال یک تشک بادی روی آب ارزان قیمت و باکیفیت هستید، این محصول گزینه ای بسیار فوق العاده برای شما خواهد بود.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
69 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
0.58 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...