تشک بادی روی آب طرح ماهی براق Bestway 43413

Bestway 43413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
495,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح ماهی براق Bestway 43413 یک محصول بی نظیر برای افرادیست که می خواهند تا بر روی آب حس آرامش و راحتی را برای خود به ارمغان بیاورند. این تشک توسط شرکت معتبر و بزرگ بست وی تولید شده که در مدت زمان کوتاهی مشتری و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. گفتنی است طراحی شکل ظاهراین کالا بسیار چشمگیر و جذاب بوده به طوری که در زمان ورود هر شخص به مکان مورد نظر با اولین نگاه جذب این محصول خاص با طراحی چشمگیر خواهد شد، پس به همین دلیل این تشک بادی طراحی بسیار زیبایی داشته و سطح بدنه آن به صورت مواج طراحی شده که دلیل این طراحی نوع مواج، ضدتعرق و راحتی آن محصول می باشد به گونه ای که در زمان استفاده از این محصول وقتی شما بر روی این تشک بادی دراز کشیده اید هوا از میان قسمت مواجی شکل عبور کرده و سبب می شود تا بدن شما دچار تعریق نشود. 

لازم به ذکر است این محصول را می توانید به راحتی از این کالا استفاده کرده و لذت ببرید. این تشک بادی روی آبیک محصول کاملا ایده آل و جذاب بوده که وزنی تقریبا 1 کیلو گرمی داشته و دارای رنگ بندی جذابی است و جنس بدنه آن از پی وی سی درجه یک می باشد و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این تشک بادی روی آب طرح ماهی براق Bestway 43413 را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کنید.

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 400 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...