تشک بادی روی آب طرح پر بست وی Bestway 43241

Bestway 43241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 189 CM
  • عرض: 79 CM
  • ارتفاع: .
17%
930,000
780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح پر بست وی Bestway 43241 نمونه ای دیگر از انواع تشک های بادی قابل استفاده بر روی آب بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی تهیه و تولید شده است. لازم به ذکر است جنس بدنه این تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی درجه یک بوده که از ضخامت و انعطاف پذیری بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد. طراحی بی نظیر و سه بعدی این کالا جلوه ای فوق العاده و زیبا به آن بخشیده است. لازم به ذکر است این تشک بادی جذاب که نمونه ای از محصولات جدید این شرکت است جزوء پرفروش ترین تولیدات بوده و همچنین با طراحی متفاوت و چشمگیری که داشته توانسته تا افراد بسیار زیادی را مجذوب خود کند. همانطور که به آن اشاره شد این کالا به دلیل ضخامت لایه مناسب و بدنه ای مستحکم از تحمل وزن عالی برخوردار بوده و به همین سبب برای استفاده تمامی بزرگسالان و حتی نوجوانان محصولی بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

 لازم به ذکر است این تشک بادی طرح پر مقاومتی بسیار عالی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب داشته که به همین علت می توانید مدت زمان بسیار زیادی آن را در برابر معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید، بی آنکه نگران افت کیفیت و بروز مشکلی برای آن باشید. شما عزیزان از این تشک بادی می توانید در سواحل دریا، استخرها و جهت حمام آفتاب استفاده کنید. اگر که شما نیز مجذوب کیفیت بالا و کارایی بسیار زیاد این محصول بادی شده اید می توانید هم اکنون از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت سعید اینتکس تماس گرفته تشک بادی روی آب طرح پر بست وی Bestway 43241 را ثبت سفارش کنید. 

برند
Bestway
طول
189 CM
عرض
79 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
90 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.2 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...