تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406

bestway 41406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,476,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب طرح گورخر bestway 41406 جذاب ترین محصولی است که افراد قادر به بهره برداری از آن می باشند و در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد بیش ترین کاربرد را دارد. از این رو یکی از اسباب بازی های بادی برای داشتن تفریحات آبی است که از ساختاری بی نقص و حرفه ای برخوردار می باشد تا بتوان با خیالی آسوده بتوان از وجود آن لذت برد و به داشتن انواع تفریحات آبی پرداخت. ساختار بدنه مانند عروسک بادی بزرگ است که سطح بدن گورخر محل قرار گیری افراد می باشد. به این ترتیب می توانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار گیرند و به استراحت بپردازند. بر روی بخش عروسک بادی دستگیره نیز قرار دارد که با استفاده از آن می توان تعادل لازم را برقرار کرد و بر روی محصول به راحتی قرار گرفت. همچنین می توان به این صورت به داخل آب فرو نرفت و از خطر های احتمالی در امان ماند.

 به این صورت است که بدنه منحصر به فرد بادی برترین نمونه از محصولات بادی را تشکیل داده است که طرفداران زیادی دارد و می تواند جزو پر فروش ترین محصولات برای تفریحات آبی باشد. با داشتن این محصول افراد می توانند ساعات طولانی بر روی سطح آب به صورت معلق قرار گیرند و از هوای تازه و قرار گیری بر روی سطح آب بهره مند شوند. تا در نتیجه به راحتی قادر به برخورداری از موقعیت دلخواه باشند. داشتن این محصول در فصول گرم سال لذت بخش تر است و تنها در فضای باز و گرما می توان از آن بهره مند شد. چرا که در این فصل افراد به سمت داشتن تفریحات آبی کشیده می شوند و می توانند برای داشتن لذت تفریحات آبی محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. خرید این نمونه از محصولات تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود و می تواند تنوع دیگر محصولات را نیز مشاهده کرد.

 نوع تفریحی
 طول 254 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای بزرگسالان
دارای 3 محفظه باد
دارای چراغ های LED با قابلیت تعویض باتری
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...