تشک بادی روی آب مبلی اینتکس

intex 58868

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 180 CM
  • عرض: 135 CM
  • ارتفاع: .
32%
3,896,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مبلی اینتکس یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین وسیله بادی مخصوص روی آب که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات می باشد. این کالا در واقع دارای پایه های بادی بوده و ارگونومی ساخت آن به صورت شیبدار می باشد تا هنگام استفاده از آن نهایت لذت را تجربه نمایید. از دیگر ویژگی های آن داشتن دستگیره و جای بطری آب می باشد. ابعاد این محصول بسیار خاص می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و از آن لذت برد. این شناور بادی برای استفاده بزرگسال ساخته شده است و بر روی آب های کم عمق و آرام کاربرد دارد. به وسیله این محصول افراد می توانند به آرامش کامل دست پیدا کنند و از محیط اطراف خود لذت ببرند. چرا که شناور بادی دارای سطح شیبدار است و می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد.

تشک بادی روی آب مبلی اینتکس همچنین این محصول استاندارد نیز می باشد. به طوری که در طولانی مدت می توان بر روی آن قرار گرفت و ستون فقرات را در بهترین شرایط قرار داد. تشک بادی روی آب مبلی اینتکس رویه ای مواج دارد و امکان استراحت طولانی مدت را به افراد می دهد. این محصول در کنار خود دارای دستگیره های بادی است که محلی برای قرار دادن دست افراد می باشد. تشک بادی روی آب مبلی اینتکس یک محصول استاندارد و منحصر به فرد برای آب های آرام بوده که قادر است وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. اگر شما قصد خرید تشک بادی روی آب مبلی اینتکس را دارید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
180 CM
عرض
135 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.45 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
3.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل و جای نوشیدنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...