تشک بادی روی آب مدل بال intex 58786

Intex 58786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 216 CM
  • عرض: 155 CM
  • ارتفاع: .
10%
2,950,000
2,680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مدل بال intex 58786 از جذابیت ظاهری زیادی برخوردار است به طوری که توجه عده زیادی را جلب می کند تا مشتاق به خرید آن شوند و آن را در محیط های آبی مورد استفاده قرار دهند. این تشک بادی روی آب بهترین موقعیت را دارد و می تواند به راحتی سبب قرار گیری افراد به حالت معلق بر روی محصول می شود. از این رو برترین نمونه از محصولات بادی است که توخالی بوده است و به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود. دارندگان این محصول همواره می بایست یک پمپ باد نیز با خود به همراه داشته باشند تا در صورت مراجعه به مکان مورد نظر به راه اندازی آن اقدام نمایند. محصول دارای قابلیت های مختلف است که غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و رطوبت بهترین خصوصیات آن می باشد و می تواند عامل اصلی قرار گیری محصول بر روی سطح آب باشد. تشک بادی روی آب مدل بال ترکیب رنگ به خصوصی دارد و زیبا ترین رنگبندی را شامل شده است.

تشک بادی روی آب مدل بال intex 58786 | سعید اینتکس

جذابیت طراحی آن محصول را پر فروش کرده است هم بتوان آن را مورد استفاده آسان قرار داد و هم از وجود آن در موقعیت های مختلف لذت برد. دریچه ای به منظور باد کردن بدنه وجود دارد که کار راه اندازی را آسان می کند. همچنین ساختار رویه آن مواج و طبی است تا بتوان بر روی آن احساس آرامش و راحتی را به دست آورد. هر یک از خصوصیاتی که در این محصول ایجاد شده است باعث می شود افراد در فضای آب های آرام لذت به دست آورند و به راحتی از وجود محصول بهره مند شوند. این تشک بادی روی آب می تواند به جهت سرگرم شدن افراد خریداری شود تا از هوای آزاد بهره مند شد و توانست در موقعیت آفتاب به گرفتن حمام آفتاب بر روی سطح آب پرداخت. خرید محصول مورد نظر از نمایندگی سعید اینتکس امکان پذیر است.

خرید تشک بادی روی آب مدل بال intex 58786 ارزان | سعید اینتکس

برند
INTEX
طول
216 CM
عرض
155 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.0.30 MM
تحمل وزن
135 KG
تعداد دریچه باد
2
جای نوشیدنی
.
وزن بسته بندی
3 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...