تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس

intex 58789

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس یکی دیگر از محبوب ترین انواع تشک بادی روی آب برای استفاده در آب های آرام و زمان سفر بوده که مناسب رده سنی بزرگسال و بالاتر از 15 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طراحی فانتزی برخوردار بوده به طوری که شما با دیدن ظاهر آن یک قلب ابنباتی دیده که از رنگ صورت در نظر گرفته شده که در بخش کناره آن یک عدد جالیوانی تعبیه شده تا شما بتوانید در زمان استراحت بر روی سطح اب بطری آب و نوشیدنی خود را به همراه برده و لذت ببرید.

تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس

از دیگر خصوصیات این محصول می توانید به بدنه مواج آن که سطح محصول را مملو از خطوط موازی کرده اشاره نمود. زیرا این نوع ساختار به دلیل ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما در زمان استفاده جلوگیری کرده و همچنین تاثیر بسزایی بر نرمی بدنه محصول دارد. مهم ترین بخش در زمان انتخاب و خرید تشک بادی روی اب توجه به جنس بدنه آن بوده تا ایمنی شما را به طور کامل بر روی سطح آب تامین سازد. به همین جهت بوده که شرکت اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم وینیل استفاده کرده تا شما بتوانید از طول عمر محصول در اثر تماس با دماهای مختلف آب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید آسوده خاطر باشید. برای خرید تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس و یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعتفریحی
 طول 145 سانتي متر
 عرض 142 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن65 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
دارای جا لیوانی
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس یکی از بهترین دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آب بوده که توسط کمپانی اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است که همین مورد باعث شده تا تمامی افرادی که قصد استفاده از این تشک بادی را دارند بتوانند با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول کاربردی و درجه یک بزنند. شما می توانید مشاهده کنید که این نوع ساختار محصول به صورت کاملا ساده و به شکل یک قلب صورتی ساخته شده است. همچنین شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که رویه اصلی این کالا به صورت مواج بوده و همین مورد باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی محصول و استفاده از آن به هیچ عنوان احساس تعریق و بدن درد نداشته باشید. 

نکته مهم دیگر درباره این کالا بهره مندی از طراحی و نوشته های زیبا بر روی آن است که از مزیت های مهم این کالا به شمار می رود. با توجه به تمامی این موارد ذکر شده، هم اکنون امکان ثبت سفارش آن از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت وجود داشته و شما می توانید این تشک بادی کاربردی را از طریق فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر و قیمتی ارزان دریافت نمایید. 

جنس بدنه این محصول

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی ضد حساسیت و ضد تعریق ساخته شده و کاملا با سلامت پوست سازگاری دارد. البته لازم به ذکر است انعطاف پذیری بالا این جنس نیز موجب شده تا از ساخت آن برای تمامی محصولات بادی استفاده شود. گفتنی است که وینیل یا همان پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک طبیعی است که مواد اولیه آن ها از بهترین نوع متریال ساخته شده و به همین دلیل از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری خواهد کرد. لازم به ذکر است وینیل یا همان پی وی سی کاملا ضد آب بوده و شرایط مختلف محیط، تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین دمای گوناگون آب هیچ گونه آسیب و مشکلی برای محصول شما ایجاد نخواهد کرد. 

راه اندازی محصول

استفاده و راه اندازی از این کالا بسیار ساده و آسان بوده است و البته لازم به ذکر است در بدنه این محصول چندین دریچه باد قرار گرفته که شما می توانید با استفاده از آن ها تشک بادی خود را راه اندازی نمایید. این دریچه های باد به شما این اجازه را می دهند تا از طریق پمپ باد بتوانید محصول را آماده استفاده کنید.( انواع پمپ های باد دستی یا برقی از طریق فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه به فروش می رسد). لازم به ذکر است جهت راه اندازی بهتر توصیه می شود تا در ابتدا محصول خود را به صورت کامل از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در آخر باید گفت میزان باد تشک بادی روی آب شما نباید بسیار کم یا زیاد باشد. 

چگونگی نگهداری درست از این تشک

تشک بادی روی آب فوق، نیازمند مراقبت بسیار بوده چرا که بدنه و قسمت رویه آن کاملا به صورت بادی ساخته شده و در صورت برخورد اجسام تیز و یا نگهداری نادرست می تواند مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری برای محصول بادی شما ایجاد کند. همانطور که می دانید با سوراخ شدن بدنه تشک بادی باد از داخل آن خارج شده و همچنین عملکرد محصول به مشکل خواهد خورد، به صورتی که دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است یکی از دیگر نکات مهم و اساسی درباره این محصول میزان باد داخل تشک بادی شماست، چرا که زیاد پر کردن باد داخل این محصول می تواند حساسیتش را در برابر پارگی و آسیب بیشتر کند. 

 نحوه سفارش

گفتنی است اگر مشکلی برای محصول شما ایجاد شد می توانید به راحتی و بدون نگرانی از طریق برچسب تعمیراتی که در بسته بندی محصول وجود داشته، کالای خود را تعمیر و ترمیم نمایید. در آخر باید گفت اگر شما عزیزان تمایل به خرید این تشک بادی روی آب مدل قلب اینتکس جذاب دارید هم اکنون می توانید آن را از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت حضوری به همراه ضمانت نامه معتبر دریافت نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...