تشک بادی روی آب مدل 43416

Bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: .
28%
1,200,000
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مدل 43416 از سری محصولات جدید شرکت بست وی است که با داشتن زیبایی ظاهری می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. این تشک بادی قادر به قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب می باشد که در نتیجه موقعیت دلخواه علاقه مندان را ایجاد خواهد کرد. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. تشک بادی روی آب به دلیل داشتن وزن کم و وجود تعادل لازم در محصول می تواند به عنوان یک وسیله منحصر به فرد برای قرار گیری بر روی سطح آب باشد و به راحتی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

تشک بادی روی آب مدل 43416

علاوه بر قرار گیری تشک بادی به حالت معلق بر روی سطح آب افراد نیز بر روی آن قرار می گیرد و قابلیت تحمل وزن این افراد را نیز دارد. به همین خاطر است که مزیت های زیادی را دارا می باشد و افراد تمایل به خرید آن پیدا می کنند. تشک بادی روی آب مد نظر طرح زیبایی دارد و از جمله محصولات منحصر به فرد و جذاب به حساب می آید. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این محصول را سفارش داد و از زیبایی های آن بر روی سطح آب و یا در خشکی لذت برد. قیمت خرید این محصول مناسب و ارزان است به طوری که می توان به راحتی محصول را خریداری کرد و از آن استفاده نمود. جهت سفارش خرید این محصول به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید

تشک بادی روی آب مستطیلی یک نفره را می توان یکی از راحت ترین و بهترین تشک های بادی طراحی شده توسط شرکت بست وی دانست چرا که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و بر روی آب تعادل بسیار خوبی داشته باشید. لازم به ذکر است به واسطه طراحی مستطیلی شکل و زیبا رده سنین خاصی برای استفاده از این تشک بادی روی آب در نظر گرفته نشده و اما بهتر است تا سنین بالای 8 سال از این محصول بادی بهره مند شوند. این کالا نمونه ای از بهترین و محبوب ترین مدل های موجود در شرکت بست وی بوده که به واسطه طراحی منحصر به فرد و راحتی که داشته می تواند تا بستری عالی و ایمن را برای شما ایجاد کند. یکی از مزایای بسیار عالی این محصول که مورد توجه بسیاری از خریداران بوده، وجود بالشت بادی سرخود می باشد که سبب شده تا بدن شما در بهترین حالت ممکن بر روی این شناوربادی قرار بگیرد و شما بتوانید بهترین شکل  به استراحتو یا تفریح بپردازید. ادامه این مطلب به درخواست شما عزیزان و آشنایی هرچه بیشتر با این محصول در نظر گرفته شده است و در واقع قصد داریم تا با نوشتن این مطلب به تمامی سوالات شما پاسخ داده باشیم و یک نقد و بررسی کامل را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیالی راحت و شناخت کافی تشک بادی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

جنس بکار برده شده در بدنه و رویه

همانطور که می دانید جنس بدنه این محصولات که یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید آن ها بوده که تمامی شما عزیزان باید توجهی ویژه به آن داشته باشید چرا که تاثیر بسیار زیادی در افزایش سطح اطمینان خریداران و همچنین طول عمر این کالا داشته است. این تشک بادی روی آب دارای رویه و بدنه ای از جنس پی وی سی یا همان وینیل داشته که از مقاومت و کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین لازم به ذکر است در ساخت این کالا به منظور افزایش استحکام و دوام، در بخش تحت فشار و یا همان نشیمنگاه آن از پی وی سی چند لایه و ضخیم استفاده شده که مقاومت این کالا را بیش از پیش افزایش داده و مانع از سوراخ شدن آن در هنگام استفاده طولانی مدت خواهد شد. البته در آخر باید گفت این تشک بادی بر روی بدنه خود دارای چندین محفظه باد بوده که راه اندازی این تشک بادی را راحت تر کرده است.

طراحی ساده و در عین حال زیبا

شرکت تولید کننده این محصول یعنی همان کمپانی بست وی، سعی بر این داشته تا محصولی با کیفیت بالا و همچنین بسیار شکیل و زیبا تولید کند بنابراین در بخش رویه محصولات خود از طرح هایی فانتزی و چشمگیری استفاده کرده است. همانطور که مشاهده می کنید سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که از سر خوردن بدن شما از روی این کالا جلوگیری خواهد کرد. شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن بالا نیز یکی از مهم ترین فاکتورهای موجود در هنگام خرید این تشک های بادی می باشد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

سخن پایانی و نحوه سفارش کالا

این محصول توسط برند محبوب و نامدار بست وی تولید شده و در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی توانسته تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب 100 کیلوگرم بوده و وزن خود محصول نیز بالغ بر 1 کیلوگرم بوده که بسیار ناچیز است و به راحتی قابل جابجایی و حمل نقل خواهد بود. تشک بادی روی آب مستطیلی یک نفره با بهترین کیفیت و برترین قیمت ممکن در سایت نمایندگی اینتکس وجود داشته که تمامی شما عزیزان می توانید پس از بررسی اطلاعات و همچنین مشاهده تصاویر مربوطه آن را خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری آن را دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
90 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...