تشک بادی روی آب مستطیلی اینتکس طرح غروب

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
16%
550,000
464,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مستطیلی اینتکس طرح غروب یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین تشک بادی تفریحی تولید شده در سال 2020 توسط این برند معتبر می باشد که توانسته تاکنون با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات بادی را برای کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید نماید. این تشک بادی روی آب در این مدل دارای بدنه ای براق و جذاب بوده که از جدیدترین مجموعه محصولات بادی محسوب می گردد که توجه افراد را به خود جلب نموده و با قرار گیری بر روی سطح آب زیبایی خاص و چشمگیری به محیط اطراف خود می بخشد. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای مستطیلی با سطحی مواج بوده که افراد در صورت استراحت طولانی مدت بر روی این سطح دچار هیچ گونه خستگی نمی شوند و راحتی بی نظیری را تجربه می نمایند. لازم به ذکر است در قسمت فوقانی تشک، برآمدگی به عنوان بالش بادی طراحی شده که به بدنه متصل بوده و با راه اندازی محصول به صورت خودکار شکل می گیرد.

 از مهم ترین زیبایی های این تشک روی آب داشتن رنگ بدنه بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد و به همراه درخشندگی خاص می باشد که با تابش خورشید شروع به درخشش و تابش می کند و جلوه زیبایی روی آب خواهد داشت و البته این درخشندگی به علت داشتن سطح براق تشک بوده که ساخته شده از pvc با روکش چرم براق است که بسیار خاص و جذاب می باشد. این محصول دارای ابعاد بزرگ و راحت قابل استفاده برای یک نفر می باشد که می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید و همچنین دارای وزن بدنه بسیار سبک و کم حجم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در مدت زمان بسیار کوتاه توسط پمپ باد محصولات بادی که قابل خریداری از فروشگاه اینتکس است، راه اندازی می گردد. در صورت خرید تشک بادی روی آب مستطیلی اینتکس با نمایندگی محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب مستطیلی اینتکس طرح غروب نمونه ای از بهترین محصولات بادی جهت مسافرت و ریلکس کردن بوده، همچنین دارای ابعاد مناسب برای استفاده یک فرد می باشد که می توان آن را به راحتی نصب و مورد استفاده قرار داد. تشک بادی روی آب قادر به حفظ موقعیت خود در محیط های متفاوت بوده و می تواند یکی از بهترین گزینه ها  جهت داشتن یک تفریح آبی فوق العاده و ایمن می باشد. شما عزیزان با در اختیار داشتن این تشک بادی به راحتی می توان در موقعیت های مختلف قرار گرفت و بر روی سطح آب شرایط دلخواهی را به دست آورد. این محصول کاربردی و بی نظیر از شکل ظاهری کاملا جذاب و چشمگیر تشکیل شده که در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را به عنوان یک وسیله جدید و جذاب مورد استفاده قرار داد.

 تشک بادی فوق، بدنه مستطیلی شکل داشته که افراد زیادی را متمایل به خرید می کند. لازم به ذکر است این کالا دارای دریچه های باد رو بدنه می باشد که از آن ها جهت راه اندازه محصول در کمترین زمان ممکن استفاده می شود. در آخر باید گفت بدنه این کالا برای استفاده نیازبه راه اندازی داشته و راه اندازی آن نیز با پر کردن باد داخل بدنه تشک بادی انجام می شود. همچنین این کالا در بخش انتهایی خود دارای یک بالش سرخود بوده که دراز کشیدن و استفاده از این محصول را بسیار ساده کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این کالا را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم تا کسانی که قصد خرید این محصول را دارند بتوانند با خیالی راحت تشک بادی فوق را انتخاب و تهیه نمایند. 

قابلیت تحمل وزن بالا

این محصول دارای ساختار طبی بوده و همچنین ساختاری زیبا دارد که شما عزیزان می توانید به راحتی این کالا را همراه خود به مسافرت و محیط های مختلف برده و از وجود چنین محصولی بهره مند باشید. بنابراین کسانی که تمایل به داشتن تشک بادی روی آب را دارند می توانند این محصول منحصر به فرد و جذاب را با خیالی آسوده انتخاب کنند. لازم به ذکر است این تشک بادی برای استفاده یک نفر ساخته شده و قدرت تحمل وزن بالایی دارد اما گفتنی است این تحمل وزن به دلیل استحکام و مقاومت بالای بدنه بوده به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده و قرار گیری بر روی این محصول بادی می باشند. 

جنس بدنه

لازم به ذکر است برای ساخت این تشک بادی روی آب از لایه های پی وی سی ضخیم استفاده شده که البته به جهت زیبایی بیشتر طرح های جالبی روی آن کار شده که در اثر تابش نور مستقیم خورشید به هیچ عنوان دچار پخش رنگ و افت کیفیت نخواهد شد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به ضد آب بودن، مقاومت در برابر نور و اشعه خورشید و همچنین قدر کسشانی بالا اشاره که البته یکی دیگر از مهمترین مزیت های این محصول عدم ایجاد حساسیت های پوستی بوده که این موضوع برای تمامی افراد و به خصوص کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد.

چگونگی راه اندازی کالا

جهت راه اندازی این محصول تنها کافیست تا با استفاده از دریچه های باد موجود روی بدنه این کالا اقدام به راه اندازی آن کنید. لازم به ذکر است شما عزیزان جهت تسریع روند راه اندازی این تشک بادی نیاز به یک پمپ باد دستی ای برقی خواهید داشت تا با استفاده از آن و به راحتی محصول فوق را استفاده کنید. در آخر لازم به ذکر است تمامی محصولات بادی از جمله تشک بادی فوق، نیازمند نگهداری و مراقبت هستند تا آسیب جدی نبینند پس در همین رابطه به شما توصیه می شود تا به بهترین نحو ممکن از محصول بادی خود مراقبت کنید و همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه این کالا خودداری کنید. البته در صورت بروز آسیب های جزئی جای نگرانی وجود نداشته چرا که در صورت آسیب دیدن بدنه تشک، می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کرده و محصولتان را تعمیر و ترمیم نمایید. 

نحوه سفارش

این محصول فوق العاده با کیفیتی درجه یک ساخته شده که شما عزیزان می توانید تنها با مراجعه به سایت اینتکس و یا تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت اینتکس محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...