تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال 58836

intex 58836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
10%
1,490,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال یکی دیگر از جذاب ترین انواع تشک روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس برای افراد بالاتر از 15 سال بوده که طراحی منحصر به فرد محصول در کنار طول عمر بالای ان موجب شده تا محصول در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. ساختار بدنه اصلی تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال مستطیل شکل بوده که در بخش پایی محصول یک انحنا و در بخش بالایی محصول برای خوابیدن راحت تر شما بر روی سطح آب یک عدد بالش بادی سرخود در نظر گرفته شده است. وجه تمایز این تشک بادی روی آب در مقایسه با سایر نمونه های مشابه مربوط به بستر اصلی محصول بوده که در این نوع محصول کاملا طوری در نظر گرفته می شود. در واقع بدنه اطراف محصول بادی و میانه محصول و محل خوابیدن افراد به صورت طوری تولید شده تا شما ضمن شناور ماندن بر روی سطح آب بتوانید با آب نیز تماس داشته باشید.

 تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال

 تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال یک محصول استثنایی برای استفاده در زمان سفر بوده زیرا این محصول 1.1 کیلوگرم وزن داشته و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. اما این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. رویه محصول و بدنه آن از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده تا شما از طول عمر بالای تشک بادی روی آب یاد شده آسوده خاطر باشید. البته توجه داشته باشید این محصول توسط فروشگاه سعید اینتکس گارانتی شده تا تاییدی بر دوام بالای بدنه آن گردد. برای خرید تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 94 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


ارشا بالوندی

خوبه

274 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...