تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال Bestway 43300

Bestway 43300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 160 CM
  • عرض: 90 CM
  • ارتفاع: .
14%
1,450,000
1,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال Bestway 43300 از تشکهای بادی روی آب بوده که طراحی شدهبرای استفاده یک نفره می باشد و برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. این تشک بادی اگرچه ظاهری سادهدارد، اما یکی از پر طرفدار ترین تشک های بادی روی آب بوده که از ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی همچون طراحی رویه مواج برخوردار هستند که به مراتب سطحی نرم و راحت را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد، چرا که این تشک ها برای ریلکسیشن و در واقع راحتی شما طراحی شدهو به همین سبب شما به راحتی می توانید با استفاده از این محصولات بر روی آب های آرامی همچون استخر، استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرید. جابجایی بسیار ساده و آسان این محصول و همچنین وزن سبک آن به شما اجازه خواهد داد تا راحت تر تشک خود را در سفر هانیز به همراه داشته باشید.

 لازم به ذکر است راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده و آسان است. پس شما عزیزان میتوانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی حتی خودتان نیز این تعمیرات را انجام بدهید که کاری بسیار ساده می باشد. گفتنی است از مهم ترین دلایل کیفیت بسیار بالای  این تشک بادی روی آب، استفاده از جنس خوب و عالی پی وی سی بوده که شرکت بست وی با توجه به ضد آب بودن این جنس و البته طول عمر بالای آن، این نوع را جهت ساخت محصولات بادی خود انتخاب کرده است. شما عزیزان می توانید از برچسب هایی که در داخل جعبه محصول قرار داشته استفاده کنید و یا آن را از نمایندگی اینتکس تهیه کنید.

برند
Bestway
طول
160 CM
عرض
90 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
90 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1 KG
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...