تشک بادی ساحلی بست وی

Bestway 43237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 181 CM
  • عرض: 87 CM
  • ارتفاع: .
13%
2,700,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی ساحلی بست وی از جمله محصولات با کیفیت و طبی است که در ساحل و محیط های خشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان به دلیل داشتن وزن کم خریداری کرد و به راحتی مورد استفاده قرار داد. افراد در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیاز به سطحی برای استراحت دارند که دارای خصوصیات طبی بودن باشد و بتواند بدن را در حالت آرامش بخش فرو ببرد. به همین خاطر است که این تشک بادی طراحی و تولید شده است تا افراد بتوانند در خشکی نیز از وجود راحتی بهره مند شوند. ساختار محصول از ترکیبات طبی و راحتی برخوردار است که در بخش بالایی آن بالش بادی سرخود قرار گرفته است. شما می توانید درون این محصول را با آب پر کرده و در کنار استخر و یا دریا از این محصول زیبا استفاده کرده و لذت ببرید.

تشک بادی ساحلی بست وی

هم چنین این محصول  به این ترتیب برای استفاده از این محصول نیازی به داشتن وسایل اضافه نیست و بدن در تمامی نقاط حتی در گردن و سر نیز آرامش خود را دارا می باشد. سطح تشک بادی مد نظر مواج است که در به آرامش رسیدن افراد نقش مهمی را ایفا می کند. همچنین قابلیت ضد حساسیت بودن دارد و از مزیت ضد تعریق نیز برخوردار می باشد. از این رو افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و در بسیاری از موارد مانند گرفتن حمام آفتاب در ساحل از آن لذت ببرند. قیمت خرید این محصول کم می باشد و افراد با هر توانایی مالی قادر به خریداری آن می باشند. جهت خرید تشک بادی ساحلی بست وی با کیفیت اصل و اورجینال به سایت محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
181 CM
عرض
87 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
2.2 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...