تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64731

intex 64731

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 25 CM
11%
1,400,000
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی ارزان قیمت اینتکس مدل 64731 از نمایندگی سعید اینتکس با ارسال فوری ارزان به سراسر کشور. قیمت تشک بادی ارزان با کیفیت که مناسب برای یک نفر برزگسال است را از ما بخواهید. سعید اینتکس تنها مرکز فروش تشک بادی اینتکس در ایران است که این محصولات را با کارت گارانتی کتبی ارائه می دهد.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس تولید 2019 مدل 64731 مناسب برای 1 نفر می باشد. این محصول کاملا طبی بوده و برای استفاده در داخل منزل و یا بیرون از منزل بسیار مناسب می باشد.

تشک بادی اینتکس کد 64731 یک تشک بادی تکنفره با عرض 99 سانت و با تحمل وزن 140 کیلوگرم بعنوان یکی دیگر از محصولات اینتکس می باشد که استقبال زیادی از این محصول شده. در واقع تشک بادی 64731 قابلیت استفاده در هر مکان وشرایط را دارا می باشد. تشک بادی 64731 با رویه جیر باعث می شود هنگام استفاده از محصول بدن کاملا ریلکس بوده و مانع از ایجاد ناراحتی و یا تعریق بدن شود.

تشک بادی اینتکس مدل 64731 تولید 2019

تشک بادی اینتکس کد 64731 قابلیت استفاده در هر سطحی را دارد ،منتها در صورت استفاده در فضای باز پیشنهاد می شود برای سطح زیر آن از یک زیر انداز مناسب بهره ببرید. برای باد کردن این محصول به هیچ عنوان از پمپ باد های متفرقه و یا کمپرسورهای باد استفاده نکنید و حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده کرده و از خراب شدن لایه های محصول توسط پمپ باد های متفرقه پیشگیری نمایید.

قسمت زیرین تشک ساخته شده از جنس وینیل ضخیم بوده و انعظاف و مقاومت بالایی دارد. شبکه های طراحی شده در تشک بادی باعث ایجاد خطوط عمودی روی بدنه تشک می شود که برجستگی هایی روی سطح کار ایجاد میکند ولی مانع از ایجاد نارضایتی در محصول می کند. در واقع همین شیار ها و برجستگی ها باعث می شود جریان هوا بین شما و تشک به خوبی برقرار باشد و از همین جهت برای بیمارانی که دچار زخم بستر هستند نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند.

تشک بادی اینتکس مدل 64731 تولید 2019


تشک بادی اینتکس مدل 64731 تولید 2019 از محصولات جدید شرکت اینتکس بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، از ویژگی های این محصول می توان به ضخامت بالا، طراحی دوست داشتنی و ابعاد خوب برای استفاده یک نفر اشاره کرد که برای استفاده در منازل و مسافرت ها کاملا مناسب می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC ضخیم و مستحکم با رویه مخمل و طرح چرم می باشد که روکش مخملی که برای قسمت نشیمنگاه استفاده شده علاوه بر ایجاد محلی راحت برای خوابیدن و یا نشستن می تواند تا حدود زیادی نیز در برابر تعریق مصرف کنندگان مقاوم باشد. البته لازم به ذکر است مواج بودن این قسمت از تشک نیز در این امر بی تاثیر نخواهد بود.

تشک بادی اینتکس مدل 64731 تولید 2019

روکش مخملی این تشک در جلوگیری از تعریق نیز بسیار موثر بوده و همچنین در دیگر قسمت های بدنه از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع جنس بدنه در شرایط جوی مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن زیر حرارت و نور آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید. از دیگر ویژگی های این قسمت از تشک می توان به انعطاف بالای بدنه آن نیز اشاره نمود که انعطاف بالا آن باعث می شود تا جمع و باز کردن تشک بسیار آسوده تر و کم حجم تر شود. این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب و کیفیت عالی می توان در تمامی سفر های خود به خصوص در داخل چادر های مسافرتی و کمپینگ ها نیز استفاده نمود.

تشک بادی اینتکس مدل 64731 تولید 2019

برای باد کردن این محصول می بایست از پمپ باد دستی یا برقی که به صورت جداگانه تهیه می کنید استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این فروشگاه تماس بگیرید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
2 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...