تشک روی آب اینتکس مدل 58752

intex 58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 160 CM
  • عرض: 137 CM
  • ارتفاع: 23 CM
22%
1,100,000
860,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  روی  آب  اینتکس  مدل  58752  طرح  پیتزا  محصولی  بسیاز  زیبا  با  قیمت  ارزان  و  کارت  گارانتی  مخصوص  سعید  اینتکس  با  کارت  گارانتی  کتبی  می  باشد.

محصولات مرتبط

تشک های روی آب یکی از جداب ترین تفریحات آبی  محصولات اینتکس است که با ترکیب رنگ و طرح های مختلفی هر ساله روانه بازار های جهانی می شوند. تشک بادی روی آب طرح پیتزا یکی از همین محصولات است که با کد 58752 در میان محصولات بادی اینتکس معرفی و شناخته می شود. تشک بادی پیتزا ساخته شده از مواد pvc  با کیفیت و درجه یک می باشد و بصورت دقیق تر اگر بخواهید بدانید ساخته شده از مواد وینیل با ضخامت بالا می باشد.
ترکیب رنگ و طرح محصول به صورت سه بعدی ساخته شده و به گونه ای است که با تماشای آن به ظاهر یک تیکه پیتزای واقعی را در سایز بزرگ مشاهده می نمایید.این نوع طراحی به گونه ای است که تیکه هایی از سوسیس و فلفل دلمه ای و حتی پتیر پیتزا را در آن به وضوح می توانید مشاهده کنید. در کناره های تشک پیتزایی یکسری گیره طراحی و تعبیه شده که توسط آن می توانید محصول مورد نظر را به وسایلی مانند خودش متصل نمایید تا از یکدیگر فاصله نگیرند و یا در کنار هم قرار گیرند.
فضای این تشک به گونه ای است که برای استفاده یک نفر بزرگسال کاملا مناسب بوده و از این محصول می تواند در فضاهایی مانند استخر های خانگی، آب های راکد و یا دریاچه های مصنوعی جهت ریلکس کردن و یا تفریحات آبی با حفظ نکات ایمنی استفاده کرد. جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از اسیب دیدن کالا پیشنهاد می شود از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده کرده و به هیچ عنوان از کمپرسور های باد متفرقه برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.


تشک روی آب اینتکس مدل 58752 یکی از جدید ترین و پرفروش ترین تشک های بادی مخصوص روی آب برای تفریحات آبی بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. این تشک بادی روی آب در واقع دارای طراحی جدید و فانتزی بوده که به تازگی تولید شده است. لازم به ذکر است که این کالا دقیقا ظاهر الگو برداری شده از یک تکه پیتزا دارد که قطعا این عامل جذابیت های خاص خود را هم دارا می باشد. نکته مهم در خصوص این کالا استفاده از رنگ های طبیعی در این محصول بوده که سبب شده تا زیبایی های این محصول دو چندان شود و تا یک کالای چشم نواز و جذاب را شاهد باشیم. تشک روی آب اینتکس مدل 58752

دارا بودن فضا ایده ال و استاندارد این محصول نیز باعث شده تا بتوانید در هنگام تفریح با این محصول نگران کمبود جا و افتادن در داخل آب نباشید و همچنین این محصول دارای نقاط فرو رفته و گود نیز می باشد که آن نیز باعث شده تا نرمی و راحتی را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. گفتنی است که این محصول دارای پمپ باد نمی باشد و این بدین معناست که شما برای راه اندازی این تشک بادی نیاز به خرید جداگانه یک عدد پمپ باد خواهید داشت که خرید آن از طریق فروشگاه لوازم بادی اینتکس امکان پذیر می باشد. شما عزیزان پس از تهیه پمپ باد حال می توانید این محصول را از داخل بسته بندی مخصوص خود خارج کرده و دریچه باد این کالا را باز کنید و با استفاده از همین پمپ باد خریداری شده اقدام به باد کردن این محصول کنید. این محصول یک کالا مناسب برای تمام سنین بوده که با وزن کم و سبک، راه اندازی آسان و تحمل وزن بالا باعث شده تا یک محصول عالی به شمار رفته و شما بتوانید با خیال راحت آن را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
160 CM
عرض
137 CM
ارتفاع
23 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تحمل وزن
100 KG
جای نوشیدنی
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
وزن بسته بندی
2 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...