تشک روی آب اینتکس مدل 58776

intex 58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 1.40 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
12%
1,350,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس طرح چیپس کد58776 جهت استفاده بر روی آب بوده و دارای کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس می باشد.


تشک روی آب اینتکس مدل 58776 از سری تشک های بادی روی آب زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند معتبر اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است. این تشک بادی طرح چیپس با ظرفیت یک نفر برای سنین بالای 9 سال طراحی شده که با چاپ بسیار با کیفیت و ظاهر فوق العاده جدید و طبیعی خود به شکل بسته چیپس نظر هر خریداری را به خود جلب می کند که البته این موضوع موجب شده تا این کالا جزوء پرفروش ترین های محصولات بادی اینتکس قرار بگیرد. این محصول دارای رویه ای نرم و منعطف از جنس پی وی سی طرح چرم است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی برخوردار می باشد و همچنین سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که از سر خوردن بدن به خوبی جلوگیری به عمل آورد.

تشک روی آب اینتکس مدل 58776

این محصول از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار بوده و همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش های تحت فشار آن از پی وی سی دولایه استفاده شده که مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. لازم به ذکر است که این محصول دارای چندین محفظه باد است که راه اندازی این تشک بادی روی آب را سریع تر امکان پذیر می کند .البته شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین ویژگی ها در هنگام خرید محصولات بادی روی آب است در این محصول برابر با 90 کیلوگرم بوده که نشان از کیفیت ساخت بالا آن دارد. تشک بادی روی آب یکنفره طرح چیپس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت نامه معتبر درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
1.40 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 mm
وزن بسته بندی
2.300 kg
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...