تشک روی آب اینتکس مدل 58778

intex 58778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 168 CM
  • عرض: 84 CM
  • ارتفاع: 28 CM
18%
1,150,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب اینتکس طرح جدید موهیتو تولید 2019 با کد کالای 58778 از نمایندگی سعید اینتکس می باشد.  این محصول بعنوان شناور بادی و برای استفاده کودکان و بزرگسالان با تحمل وزن بالا و کیفیتی بالا و قیمتی ارزان می باشد.

محصولات مرتبط

تشک روی آب اینتکس با کد 58778 یکی دیگر از انواع تشک بادی قابل استفاده بر روی آب می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی شده. جنس بدنه ی تشک بادی موهیتو ساخته شده از وینیل بوده و از ضخامت و اعطاف نسبتا مناسبی برخوردار است. طراحی بی نظیر و فوق العاده بصورت سه بعدی جلوه ی خاصی به این محصول بخشیده و هنگام استفاده از آن براحتی متوجه این مورد خواهید شد.
در قسمت سمت راست تشک ، زمانیکه روی تشک دراز میکشید یه حفره تعبیه شده که محل نگهداری بطری آب و یا بطری روغن بدن و یا لوازم مشابه آن می باشد. در نظر داشته باشید جهت حفظ ایمنی محصول از باد زدن آن توسط کمپرسورهای باد جدا خودداری کرده و از پمپ بادهای مخصوص اینتکس استفاده نمایید. تشک روی آب قابلیت استفاده در استخر ها و یا برکه های کوچک و دریاچه با عمق کم را دارد.


تشک روی آب اینتکس مدل 58778 یکی از جدیدترین سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت معتبر اینتکس است که دارای طرفداران بسیاری بوده و همچنین به دلیل رنگ شاد و طراحی خاص توجه تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است. این تشک بادی روی آب جدید و دوست داشتنی که از محصولات سال جدید محسوب می شود و جزوء پرفروش ترین تولیدات شرکت اینتکس بوده است، این تشک بادی با طراحی و ظاهر کاملا متفاوت همرا با ساختار شیک در اولین نگاه توجه بیننده را به خود جلب نموده و از فروش بالایی نیز برخوردار بوده است. این تشک بادی روی آب دارای رنگ بدنه سفید و سبز می باشد که بر روی آب از جذابیت بی نظیر و چشمگیری برخوردار می باشد.

 بخش اصلی بدنه این کالا که از وینیل ساخته شده دارای ضخامت قابل قبولی می باشد که از تحمل وزن عالی برخوردار بوده و برای استفاده بزرگسالان و حتی نوجوانان نیز بسیار مناسب است. این محصول مقاومت بسیار خوبی را در برابر تابش خورشید داشته و می توان مدت زمان بسیار زیادی آن را در برابر نور خورشید قرار داد و نگران هیچ گونه مشکل و تغییر حالتی نیز نشد. از این تشک بادی روی آب می توان در استخرها و دریا برای آفتاب گرفتن، استراحت برروی آب و دیگر تفریحات آبی استفاده نمود. این محصول همچنین می تواند یک گزینه بسیار عالی برای هدیه دادن نیز باشد تا کودکان عزیز شما به وسیله آن از بازی های رایانه ای و بی تحرک دور شوند و به بازی های پر نشاط و ایمن روی بیاورند و اوقات فراغت خود را به خوشی سپری نمایند. شما می توانید برای خرید این تشک بادی به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت اینتکس و یا راهنمایی بیشتر با همکاران ما، با شماره های موجود در فروشگاه محصولات بادیاینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
168 CM
عرض
84 CM
ارتفاع
28 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...