تشک روی آب اینتکس مدل 58779

intex 58779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 168 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: 20 CM
16%
1,650,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 58779 طرح پاپ کورن شناوری زیبا و بسیار مقاوم می باشد. این محصول یکی دیگر از تفریحات بادی آبی شرکت اینتکس است که چاپ سه بعدی دارد. شناور طرح پاپ کورن یا همان پف فیل برای بزرگسالان و کودکان مناسب می باشد.

محصولات مرتبط

تشک روی آب اینتکس مدل 58779 بعنوان یک وسیله ی تفریحی جهت استفاده بر روی آب می باشد که جهت استفاده یک نفر بزرگسال ساخته و تعبیه شده.
تشک روی آب پاپ کورن ساخته شده از جنس وینیل می باشد و قابلیت باد شدن توسط انواع پمپ باد ها را دارد. فقط در نظر داشته باشید که جهت باد زدن آن به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد استفاده ننمایید.
شکل ظاهری مناسب و سه بعدی باعث شده جذابیت این کالا دوچندان شود.
بر روی بدنه تشک پاپ کورن ، دو عدد دستگیره جهت حفظ تعادل در قسمت چپ و راست تعبیه شده که هنگام استفاده می توانید از آن بهره ببرید.
از تشک بادی روی آب می توانید در استخر ها و یا برکه های کوچک و دریاچه های کم عمق براحتی استفاده نمایید.


تشک روی آب اینتکس مدل 58779 با طراحی بسیار جذاب برای تفریح های آبی ساخته شده که مورد پسند کودکان و بزرگسالان قرار می گیرد. این محصول کارایی خاص و بی نظیری داشته که می تواند افراد را برای مدت ها بر روی آب شناور قرار دهد و سبب سرگرمی تمامی افراد در محیط های آبی مانند بخش کم عمق دریا و استخرها شود. این تشک بادی روی آب برای تمرین شنا نیز بسیار مفید بوده و می تواند این مهارت را در کودکان تقویت کند. در روزهای گرم تابستان و افزایش اوقات فراقت کودکان باید تفریح هایی را برای آن ها ایجاد کرد که هم برای آن ها جذاب باشد و هم آن ها را سر شوق و نشاط بیاورد. این تشک بادی فوق العاده نیز دقیقا یک وسیله مناسب برای این منظور می باشد و می تواند کودکان را سر ذوق بیاورد.

کیفیت و مرغوبیت بدنه محصول نقش مهمی در انتخاب آن توسط افراد خریدار داشته و لازم به ذکر است در زمان استفاده از این محصول بدن افراد دچار تعریق نشده و این امر به دلیل طراحی داخلی آن است که باعث گردش هوا بین بدن فرد و تشک بادی شده و از این طریق از عرق کردن بدن جلوگیری می کند. راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و فقط باید پس از خارج نمودن آن از جعبه مخصوص خود بر روی سطحی صاف و بدون وجود سنگ ریزه قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید( خرید پمپ باد از طریق فروشگاه اینتکس امکان پذیر است ) و به مقدار دلخواه آن را باد کنید. در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن تشک بادی از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید. تشک بادی روی آب طرح پاپ کورن با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کنید و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری و به همراه ضمانت نامه معتبر تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
168 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
20 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
2 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...