توپ استخر اینتکس مدل 49602 بسته 100 عددی

intex 49602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 6.5 CM
  • عرض: 6.5 CM
  • ارتفاع: 6.5 CM
34%
180,000
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  استخری  اینتکس  با  کد  کالای  49602  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید اینتکس  با  ارسال  فوری  و  قیمت  ارزان  در  بسته  بندی  آکبند  و  با  6  رنگ  شاد  و  بسیار  با  کیفیت  می  باشد.


توپ استخر اینتکس مدل 49602 بسته 100 عددی مخصوص استخر های بادی اینتکس بوده و همچنین محصولی ساخته شده از پلاستیک نرم و منعطف برای سرگرمی و بازی کودکان در آب و بیرون از آب می باشد. این محصول در واقع یکی از بهترین و مناسب ترین اسباب بازی های تولید شده با کیفیت بالا، بسیار مطمئن و تایید شده از طرف بهداشت بوده که در بسته بندی قابل حملی با تعداد 100 عدد توپ رنگارنگ عرضه می شود. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد جنس این توپ ها از مرغوب ترین و استاندارد ترین نوع پلاستیک انتخاب شده که رنگی ثابت داشته و همچنین هیچ نوع آسیب پوستی برای کودک شما نخواهد داشت. لازم به ذکر است همانطور که تصویر مشخص است، جهت حمل و جابجایی آسوده شما محصول فوق دارای یک ساک حمل نیز بوده که استفاده و جا به جایی آن را به راحتی ممکن می کند. گفتنی است وزن تمام این مجموعه نیز بسیار کم و ناچیز بوده که به همین دلیل کودکان بالاتر از یک سال می توانند با آسودگی خاطر به وسیله آن ها تفریح و بازی کنند.

البته که مرغوبیت و کیفیت عالی جنس بدنه این توپ های پلاستیکی به میزانی تعریف شده تا شما بتوانید در داخل آب نیز با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید. این توپ ها دقیقا مطابق با نوع و سلیقه کودکان طراحی و ساخته شده به صورتی که این مجموعه زیبا دارای رنگ بندی شاد و جذاب بر اساس روحیات کودکان بوده که شامل طیف رنگی آبی، قرمز، زرد و بنفش می باشد. تعداد این توپ های پلاستیکی همانطور که در عنوان محصول ذکر شده 100 عدد بوده تا بتواند مخزن داخل تمام استخر های معمولی، بادی و پیش ساخته را با هر سایزی پر کند تا کودکان به راحتی به تفریح و بازی مشغول شوند. شما عزیزان با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این مجموعه توپ رنگی را خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
6.5 CM
عرض
6.5 CM
ارتفاع
6.5 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0
وزن بسته بندی
1 KG
مناسب برای
2 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...