توپ بادی اینتکس مدل 58031 A

intex 58031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
17%
265,000
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  طرح  خرچنگ  آبی  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  اسباب  بازی  بسیار  مقاوم  و  زیبا  با  کد  کالای  58031  می  باشد  که  در  سریع  ترین  زمان  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


توپ بادی اینتکس مدل 58031 A محصولی جدید از سوی شرکت معتبر اینتکس می باشد که مخصوص استفاده و بازی کودکان دختر و پسر ساخته شده و می تواند اوقات خوشی را برای آن ها فراهم کند. این توپ بادی در سال جدید در یک طرح و دو رنگ متنوع ساخته شده که این رنگ ها بسیار شاد و جذا بوده و همچنین عروسک داخل آن به کودکان شما حس خوبی خواهد بخشید و جلوه ی بسیار زیبایی به محصول می دهد که این زیبایی در استخر های مخصوص کودکان چندین برابر خواهد شد. لازم به ذکر است بدنه انعطاف پذیر و نرم این کالا هیچگاه به کودکان شما آسیبی نخواهد رساند، حتی وقتی اگر محکم به آن ضربه بزنند و یا توپ با آن ها برخورد محکمی داشته باشد. این بادی کودک عروسک دار آبی اینتکس دارای رنگ بدنه شفاف بوده که از بخش های شفاف آن می توانید داخل توپ را مشاهده کنید که دارای یک عروسک آبی رنگ بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد.

توپ بادی اینتکس مدل 58031 A

این کالا با طراحی جدید یک محصول ایده آل و مناسب برای بازی کنار ساحل و دورن آب می باشد که از مواد درجه یک غیر سمی و کاملاً بی خطر برای کودکان تولید شده اند. همانطور که می دانید تفریحات آبی تأثیر مفیدی بر رشد جسمی و عاطفی کودکان داشته و همچنین یک فرصت مناسب را برای بازی در کنار خانواده برای کودک ایجاد می نماید. لازم به ذکر است برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که البته باید توجه داشته باشید که توپ بادی به دلیل نوع طراحی خود و همچنین داشتن بدنه نازک، در برابر اجسام برنده و تیز آسیب پذیر است، پس به همین دلیل توصیه می شود که از این محصولات به درستی استفاده شود. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید. 

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.200 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...