توپ بادی اینتکس مدل 58031 S

intex 58031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
19%
240,000
195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  اینتکس  طرح  خرچنگ  صورتی  مدل  58031  اسباببازی  جالبی  برای  بسیاری  از  کودکان  می  باشد.  


توپ بادی اینتکس مدل 58031 S یکی از جدیدترین توپ های عروسک دار شرکت اینتکس برای سنین خردسالان و کودکان بوده که ساخته شده از جنس پی وی سی شفاف و طرح چرم می باشد. این کالا بدنه ای با کیفیت مناسب در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف داشته که می توان در هر مکان و جایگاهی استفاده نمود. لازم به ذکر است همانطور که مشخص است، طرح و رنگ در نظر گرفته شده برای این کالا نیز به زیبایی آن افزوده است. این کالا یکی از محصولات تولید شده به عنوان اسباب بازی بادی بوده که یکی از زیباترین و با دوام ترین محصولات بادی تفریحی است که می تواند برای کودکان و بزرگسالان سرگرمی جالب و هیجان انگیزی ایجاد کند. توپ بادی فوق ساخته شده از pvc با رویه شفاف است که برای اوقات فراغت کودکان بالای 3 سال، در محیط منزل، پارک، استخر و... قابل استفاده می باشد که یک سرگرمی مهیج و لذت بخش را به وجود اورده است.

توپ بادی اینتکس مدل 58031 S

توپ بادی کودک دارای طرح بدنه ای جذاب با عروسک صورتی رنگ بوده که دارای بدنه ای شفاف است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. این توپ بادی دارای ضخامت لایه ای مناسب ، مستحکم و با دوام در برابر ضربه و فشار و حتی در محیط باز با دوام در برابر شرایط آب و هوایی می باشد که دارای ایعاد مناسب با طول و عرض 61 سانتی متری بوده که از وزن بدنه سبک و قابل حملی برخوردار می باشد. همچنین شرکت اینتکس خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران قرار داده که صورت آسیب دیدگی به راحتی تعمیر می شود و فقط کافیست تا با نمایندگی اینتکس تماس بگیرید. جهت خرید این توپ بادی عروسک دار می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کالا را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.200 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...