توپ بادی اینتکس مدل 58070 S

intex 58070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
32%
255,000
174,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  اکلیلی  یکی  از  جدیدترین  توپ  های  بادی  تولید  شده  توسط  شرکت  اینتکس  می  باشد.  این  توپ  بادی  با  کد  کالای  58070  اکلیل  داخل  آن  رنگ  صورتی  می  باشد.


توپ بادی اینتکس مدل 58070 S یکی دیگر از تولیدات شرکت اینتکس بوده که برای بازی و تفریح کودکان گزینه ای مناسب و هیجان انگیز خواهد بود. طراحی شفاف و زیبای این محصول در کنار بدنه طرح دار زیبایی که داشته باعث شده تا قطعا این توپ بادی برای کودکان مهیج و ایده آل باشد تا آن ها بتوانند با خرید و ثبت سفارش این محصول لحظات مفرحی و لذت بخشی را تجربه کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت بدنه، این توپ بادی دارای طراحی ساختاری از نوع وینیل می باشد که این نکته سبب شده تا با توجه به ضخامت بالای این محصول بتوانید به راحتی دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید. گفتنی است توپ بادی کودک طرح جدید اینتکس از لایه های ضخیم و مقاوم وینیل ساخته شده که یکی از بهترین مواد برای ساخت انواع محصولات بادی و اسباب بازی می باشد که شرکت اینتکس اغلب از آن استفاده می کند چرا که این پلاستیک، کاملا طبیعی است و هیچ گونه حساسیت و ضرری برای پوست و سلامت کودک نخواهد داشت.

توپ بادی اینتکس مدل 58070 S

لازم به ذکر است مسئله مهم دیگر درباره این کالا ارائه کارت ضمانت توسط فروشگاه اینتکس است که باعث شده تا مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند دست به خرید و ثبت سفارش این کالا زیبا و مهیج بزنند. شما برای راه اندازی این محصول نیز نیاز به یک عدد پمپ باد دستی و یا برقی دارید که می توانید با قیمتی ارزان هم زمان با خرید این توپ بادی آن را نیز سفارش داده و در سراسر کشور محصول را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. شما عزیزان می توانید توپ بادی مد نظر خود را با قیمتی ارزان و با ضمانت اصالت خریداری کرده و این محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
0.316 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...