توپ بادی اینتکس مدل 58070 T

intex 58070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 71 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: 71 CM
10%
255,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  برند  اینتکس  طرح  طلایی  اکلیلی  مدل  58070  یکی  از  جدیدترین  توپ  های  تولید  شده  توسط  شرکت  اینتکس  است  که  توسط  سعید  اینتکس  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


توپ بادی اینتکس مدل 58070 T از سری محصولات جذاب و مهیجی است که با طراحی به روز و جذاب قادر به ایجاد تفریحات آبی و ایمن برای تمامی افراد بوده است. بنابراین به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی که وارد بازار شده است توانسته محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. این توپ بادی دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد تا تمامی رده های سنی اعم از بزرگسالان و کودکان توانایی استفاده از آن را داشته باشند. توپ بادی فوق در محیط هایی مانند استخر و دریا بیش ترین کاربرد را داشته و سبب تفریحات مهیج و جذابی می شود. همانطوز که مشاهده می کنید رنگ های طلایی داخل این توپ به کودکان حس خوبی خواهد بخشید و البته گفتنی است که این رنگ ها در واقع رنگ اصلی بدنه نیست، بلکه کاغذ های رنگی براقی هستند که به صورت ریز و خرد شده در داخل توپ بادی فوق، قرار گرفته اند و با تکان دادن توپ این کاغذ ها شناور شده و جلوه ی بسیار زیبایی به محصول شما می بخشند که البته این زیبایی در روشنایی روز و با بازی در استخر های مخصوص کودکان چندین برابر خواهد شد.

توپ بادی اینتکس مدل 58070 T

این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم بوده که برای کودکان هیچ ضرر و آسیبی نخواهد داشت و همچنین دارای وزن کاملا سبک هنگام پرتاب و بازی است که آسیبی به سر و بدن کودک شما وارد نمی نماید. این کالا دارای ابعاد و اندازه متناسبی بوده و توسط کوچکترین پمپ های باد نیز راه اندازی می شود. این کالا دارای کیفیت بالایی است تا افراد بتوانند ساعات خوشی را به وسیله آن داشته باشند. این محصول دارای دوام و طول عمر بالا نیز بوده که در نهایت می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و از محصول لذت برد. برای خرید این توپ بادی می توانید با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

برند
INTEX
طول
71 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
0.316 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...