توپ بادی اینتکس مدل 59020 K

توپ پرچمی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
14%
110,000
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ  بادی  اینتکس  طرح  پرچم  اسباب  بازی  جذاب  و  بکیفیت  و  بی  خطری  از  شرکت  اینتکس  است  با  کد  59020

محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس مدل 59020 K با طرح و رنگ بندی بسیار جذابی می باشد که توانسته تاکنون توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این توپ بادی کودک دارای طراحی رنگارنگ با ترکیب رنگی شاد و جذابی بوده که دارای رنگ قرمز ، آبی، زرد و سفید بوده که ترکیب رنگی فوق العاده جذاب و چشمگیری می باشد. توپ بادی کودک ساخته شده از جنس پی وی سی طرح چرم بوده که از ضخامت لایه ای مناسب و استاندارد برخوردار است و در محیط منزل و بیرون قابل استفاده و تفریح می باشد. رویه این توپ بادی کودک کاملا ضد آب بوده که درون آب برای سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر اسن این محصول با جنس بدنه مقاومی که داشته، ساعت ها سرگرمی و تفریح را برای کودکان به ارمغان  می آورد که بسیار ایمن نیز بوده و از جنس ضد حساسیت و عالی توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است.

 توپ بادی کودک سه رنگ اینتکس علاوه بر محیط منزل و بیرون درون استخرها نیز برای تفریحات تابستانی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و همچنین این توپ بادی با طرح ایده آل دارای حجم و اندازه استاندارد بوده که با طراحی رنگارنگ و جذاب برای کودکان خواهد بود،  این توپ بادی یک گزینه ایده آل برای بازی کردن با یک کودک در هوای آزاد، درون استخر و در خانه است که ساخته شده از جنس وینیل با دوام و ضخیم است که به راحتی و با استفاده از یک پمپ باد نیز راه اندازی می شود. توپ بادی کودک سه رنگ اینتکس یکی از محصولات سال 2020 شرکت اینتکس است که تاکنون مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است و همچنین توانسته ساعت ها شادی و لبخند را برای کودکان عزیز شما به ارمغان بیاورد. برای خرید این توپ بادی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.108 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...