توپ بادی اینتکس مدل 59030 B

intex 59030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
14%
110,000
95,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  طرح  پرچمی  اینتکس  با  کد  کالای  59030  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  این  اسباب  بازی  سر  گرم  کننده  و  جذاب  در  کوتاه  ترین  زمان  ممکن  و  کمترین  قیمت  به  سراسر  کشور  ارسال  می  کند.


توپ بادی اینتکس مدل 59030 B تولید شده توسط شرکت نامدار اینتکس، نمونه ای از لوازم بازی و تفریحی کودکان بوده که ساعت ها شادی و تفریح را برای کودکان شما فراهم می سازد. این توپ بادی تولید شده با کیفیت و جنس رویه بسیار مناسب برای بازی و سرگرمی بوده است. این توپ بادی کاربردی دارای رنگ های شاد و متنوع بوده که هنگام بازی بسیار مورد توجه و جذاب می باشد این محصول دارای ابعاد و حجم مناسب برای بازی کودکان است که یکی از بهترین سرگرمی های کودکان در خشکی و همچنین در داخل آب نیز محسوب می گردد. این توپ بادی قابل استفاده بر روی آب داخل استخر و یا سایر مکان ها بوده که در مدت زمان کوتاه باد و راه اندازی خواهد شد. این توپ بادی چند رنگ کودک اینتکس همانطور که از عنوانش پیداست دارای طرح و رنگ بندی های بدنه مختلفی بوده که در این مدل به چهار رنگ طراحی شده که از رنگ های سفید، زرد، آبی و بنفش بهره می برد که ترکیب رنگی بسیار شاد و زیبایی بوده و توجه هر کودکی را برای بازی و تفریح به سمت خود جلب می کند.

توپ بادی اینتکس مدل 59030 B

این توپ بادی بهترین وسیله بازی کودکان بوده که بسیار کم خطر است و در مدت زمان کوتاهی نیز باد می شود و بسیار سرگرم کننده بوده است. لازم به ذکر است بازی با این محصول، تمامی کودکان را تشویق می کند تا جنبش و فعالیت خود را افزایش دهند و از بازی با گوشی، لپ تاپ و سرگرمی های بی تحرک بدور باشند. این توپ چند رنگ زیبا ساخته شده از مواد درجه یک وینیل بود و توسط یک لایه طرح چرم ضد آب و با کیفیت محافظت می شود. شایان ذکر است این توپ مناسب بازی برای کودکان بالای 2 سال توصیه شده که که از قطر و حجم مناسب برخوردار می باشد. برای خرید این توپ بادی چند رنگ کودک اینتکس می توانید با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و سفارش خود به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.140 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...