توپ بادی اینتکس مدل 590403 S

intex 590403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
40,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ  بادی  طرح  ستاره  اینتکس  با  کد  59040  اسباب بازی  بی  خطری  برای  کودکان  3  سال  به  بالا  می  باشد.

محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس مدل 590403 S محصولی برای گروه سنی کودک است و متناسب با روحیه آن ها ساخته شده است. در واقع طرح ارائه شده از این محصول شاداب و جذاب است که در نتیجه کودکان را مشتاق به استفاده کردن می کند. توپ بادی برای استفاده در محیط های آبی ساخته شده است اما می توان از آن در خشکی نیز استفاده کرد. این محصول دارای طراحی بی نظیر و کاربردی می باشد و از طرح های ثابت تشکیل شده است. به طوری که در زمان استفاده از آن در محیط های آبی رنگ بدنه به آب پس داده نمی شود و ثابت می ماند.

توپ بادی اینتکس مدل 590403 S

این محصول دارای قطر مناسب است که کودکان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. توپ بادی اینتکس مدل 590403 S برند و اورجینال است که در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و بهترین موقعیت را به دست آورد. توپ بادی ضخامت زیادی دارد به طوری که در برابر فشار و ضربه و ساییدگی نیز دچار آسیب نمی شود. از این رو کسانی که نگران طول عمر محصول می باشند می توانند آن را با قیمت مناسب برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر قرار دهند. توپ بادی را می توان به عنوان یک هدیه برای جشن تولد کودکان انتخاب کرد و خرید آن را انجام داد. توپ بادی اینتکس مدل 590403 S جدید ترین محصول اینتکس است که دارای طرح های متنوع می باشد. بهترین طرح را می توان بر اساس سلیقه کودکان انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. این توپ بادی شفاف و شیشه ای است و بدنه ای قابل مشاهده دارد. اما طرح رویه آن جذابیت زیادی به آن بخشیده است که می توان برای کودکان منحصر به فرد باشد. خرید توپ بادی اینتکس مدل 590403 S برای تمامی علاقه مندان از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.100 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...