توپ بادی اینتکس مدل 59050 توپی

توپ 61 سانتیمتر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
34%
75,000
50,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ  بادی  برند  اینتکس  با  قطر  61  سانتیمتر  دارای  ارسال  فوری  و  ارزان  به  سراسر  کشور  دارای  طراحی  شاد  کودکانه  می  باشد.

محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس کد 59050 وسیله ای شاد و لذت بخش برای کودکان می باشد که ساخته شده از جنس وینیل می باشد و دارای نرمی و انعطاف منحصر بفرد می باشد.وسیله ای ایمن جهت تفریح کودکان بوده که با طراحی دایره های رنگی و اشکال هندسی ، زیبایی خاصی را به محصول بخشیده.
در نظر داشته باشید هنگام باد زدن محصول ، قسمت پایین درچه ی باد را باید اندکی فشار داده و سپس اقدام به باد زدن نمایی. بعلت ظرافت طراحی و اصول ایمنی به هیچ وجه از کمپرسورهای باد برای باد کردن این محصول استفاده ننمایید.


توپ بادی اینتکس کد 59050 محصولی جذاب و دیدنی بوده که در دسته اسباب بازی های بادی کودکان جای می گیرد. این محصول به گونه ای طراحی شده که کودک عزیز شما می تواند از آن در منازل، پارک ها و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازد. این محصول دارای یک عدد محفظه باد است که شما می توانید با استفاده از دهان و یا یک پمپ باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) به سادگی در مدت زمان چند دقیقه این محصول را باد کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین طراحی روی این محصول بسیار جذاب و دارای رنگ های چشمگیر و زیباییست که تمامی کودکان از طرفداران این محصول هستند. علاوه بر این موارد ذکر شده، این توپ بادی ساخته شده از پی وی سی بوده که مقاومت و استحکام قابل قبولی داشته و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. 

علاوه بر این ها این محصول هیچ گونه خطری برای کودک شما نداشته و به هیچ عنوان حساسیت زا نیز نمی باشد. پس به همین دلیل با خیال راحت می توانید این محصول را در اختیار کودک عزیز خود قرار دهید. لازم به ذکر است جنس رویه توپ بادی از پی وی سی شفاف بوده که این شفافیت جلوه خاصی را ایجاد نموده و این جنس باعث ایجاد مقاومت و ضخامت مناسب نیز می باشد که با قرار گیری بر روی آب دچار پوسیدگی و پارگی نخواهد شد. البته این شفافیت توپ بادی موجب شده تا درون تیوپ به راحتی دیده شود و جلوه ای خاص به ارمغان بیاورد. این توپ بادی تجربه ای خاص و جدید را برای کودکان عزیز شما به وجود می آورد. در صورت خرید توپ بادی چند رنگ اینتکس با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.136 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...