توپ بادی اینتکس مدل 59050 ستاره ای

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
25%
120,000
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس اسباب بازی بادی مناسب و ارزان و باکیفیتی با کد 59050 است که توسط سعید اینتکس به سراسر کشور ارسال می شود.

توپ بازی اینتکس طرح ستاره ای، محصولی زیبا و مورد علاقه جهت استفاده و تفریح کودکان می باشد.توپ بادی ستاره ای ساخته شده از جنس وینیل بوده و دارای استقامت انعطاف مناسبی می باشد. در نظر داشته باشید در صورتی که محصول آسیب ببینید قابلیت تعمیر و ترمیم را به خوبی دارد. وجود اشکال ستاره ای شکل ، زیبایی خاصی را به محصول بخشیده و کودکان با دیدن آن احساس رضایت و خوشحالی خواهند داشت.
جهت بادشدن و استفاده از محصول به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد َننمایید. فقط کافیست اندکی قسمت پایین دریچه را فشار داده و اقدام به باد زدن نمایید.


توپ بادی اینتکس مدل 59050 ستاره ای یکی از جدیدترین و جذاب ترین توپ های بادی طرح دار شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC شفاف و جنس بدنه طرح چرم می باشد. این کالا بدنه ای با کیفیت مناسب و عالی در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف داشته که می توان در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده نمود. طرح و رنگ بندی های در نظر گرفته شده برای این کالا نیز به زیبایی آن افزوده است. لازم به ذکر است رده سنی استفاده از این توپ بادی برای بالای یک سال است که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید و به علاوه این محصول با وزن و بسته بندی کم و کوچکی که دارد می تواند برای بازی و تفریح کودکتان در شرایط مختلف نیز گزینه بسیار مناسب و استانداردی باشد.

توپ بادی اینتکس مدل 59050 ستاره ای

لازم به ذکر است همانطور که گفته شد جنس بدنه این کالا به صورت سراسری از لایه های وینیل ساخته شده است که ضخیم و با پایداری بالاست که علاوه بر این پرس های قسمت های مختلف بدنه ای توپ نیز به خوبی انجام شده و به همین علت امکان صدمه دیدن در این نقاط به حداقل رسیده است. بدنه این توپ بادی نیز به صورت کلی تنها از یک محفظه باد تشکیل شده که باد کردن آن بسیار ساده و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. شما عزیزان جهت خرید این کالا و پمپ باد مخصوص آن بصورت جداگانه، به همراه ضمانت نامه معتبر کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.136 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...