توپ بادی اینتکس 59040 طرح ماهی جدید

intex 59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
25%
120,000
90,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بازی  اینتکس  محصولی  زیبا  و  سرگرم  کننده  برای  کودکان  میباشد  که  توسط  سعید  اینتکس  به  سراسر  کشور  ارسال  می  کند.


توپ بادی اینتکس مدل 590402 M یکی از انواع توپ ها و اسباب بازی های بادی جذاب و پر فروش شرکت اینتکس بوده که مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. این توپ که از جنس وینیل یا همان پی وی سی درجه یک و عالی، مقاومت بالایی در برابر ضربه ها دارد و در صورتی که شیء نوک تیزی را به آن نزنید می توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر بخواهیم در خصوص این طرح و نقش های روی این کالا بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کنیم که رویه این محصول با بهره گیری از طرح انواع ماهی های رنگارنگ و همچنین عروس دریایی تولید شده که این حیوانات در ابعاد گوناگون و در سر تا سر این توپ بادی جذاب تعبیه شده اند که قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول بادی شده است. همچنین باید گفت رنگ اصلی این توپ نیز به صورت شفاف می باشد که با بهره مندی از طرح همین حیوانات رنگ و جلوه فوق العاده ای به خود گرفته است.

البته نکته مهم دیگر در خصوص این توپ عدم پس دادن رنگ این کالاست چرا که همین عامل باعث شده تا شما بدون کوچک ترین نگرانی این محصول را در اختیار کودک عزیز خود قرار دهید. نکته مهم در ارتباط با این محصول این است که توپ بادی کودک اینتکس با طرح ماهی وزن کم و ناچیزی داشته و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. علاوه بر این ها این محصول را به سادگی کودک شما می تواند با خود حمل و نقل کرده و با آن به بازی و سرگرمی بپردازد. در کنار این موارد باید به جنس این محصول نیز اشاره کرد چرا که از نوع پی وی سی طرح چرم عالی و درجه یک بوده که به راحتی اسیب نمی بیند. این محصول بی نظیر را می توان هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس به راحتی و به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.100 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...