توپ بادی اینتکس 59040 طرح میوه ای جدید

intex 59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
25%
120,000
90,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  اینتکس  با  کد  کالای  59040  محصولی  جدید  می  باشد  این  اسباب  بازی  سرگرم  کننده  برای  کودکان  بسیار  جذاب  خواهد  بود.


توپ بادی اینتکس مدل 59040 M نمونه ای از محصولات فانتزی و مهیج شرکت اینتکس است که با داشتن طراحی های بی نظیر قادر به ایجاد بهترین موقعیت برای کودکان می باشد. لازم به ذکر است از این وسیله بادی می توانید در منزل و یا در استخر بادی استفاده کنید. چرا که این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی شفاف و نرم از اسباب بازی های کودک با کیفیت و جذاب برای بازی و تفریح کودکان بوده که می توان برای تمام سنین کودکان مورد استفاده قرار گیرد و ساعت ها شادی و هیجان را برای آن ها به ارمغان آورد. محصول مورد نظر توپی گرد و کاملا خاص و زیبا می باشد که از بدنه ای سبک وکم حجم تشکیل شده که البته سبک بودن وزن بودن بدنه سبب می شود تا افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را در محیط های آبی مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند.

توپ بادی اینتکس مدل 59040 M

البته طول عمر بدنه محصول به دلیل داشتن ضخامت رویه آن بوده است، چرا که این کالا از جنس وینیل درجه یک و عالی می باشد که در نهایت کیفیت و کافی برای ساخت محصولات با دوام بادی در نظر گرفته می شود و می تواند بهترین ویژگی ها را برای استفاده آن ها ایجاد نماید. لازم به ذکر است از آنجایی که تمامی کودکان از حساسیت بالایی برخوردار می باشند که در نتیجه با داشتن این توپ بادی می توانند بدون مشکل در طی سال های زیاد از آن بهره مند باشند. این محصول کاملا ضد حساسیت بوده و در برابر ضربه و برخورد ناشی از بازی کودکان بدون ایجاد هیچگونه مشکل مورد استفاده قرار می گیرد که از این رو بهترین گزینه در انتخاب محصولات بادی و تفریحی بوده است. شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه اینتکس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.100 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...