توپ بادی بازی سایز بزرگ اینتکس

intex 59065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
160,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی بازی سایز بزرگ اینتکس یکی دیگر از جذاب ترین انواع توپ بادی تولید شده توسط برند اینتکس بوده که طول عمر بالا در کنار ابعاد فوق العاده عالی و قیمت مناسب آن از دلایل اصلی فروش قابل ملاحظه آن به شمار می رود. این محصول قادر به داشتن سازگاری نیز بوده است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه سبک و قابل حمل است و همچنین از میزان مقاومت بالا برخوردار است. مقاومت لازم در برابر ضربه و فشار وارد بر بدنه از جمله آن می باشد. همچنین در برابر نفوذ آب نیز غیر قابل نفوذ است و می تواند مدت زمان طولانی در محیط های آبی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

توپ بادی بازی سایز بزرگ اینتکس

این محصول بی نظیر ساده می باشد اما به وسیله آن انواع توپ بازی ها در محیط های آبی ایجاد می شود. توپ بادی بازی سایز بزرگ اینتکس دارای بدنه ای با طرح های چاپی است که می تواند بهترین موقعیت و زیبا ترین حالت ممکن را ایجاد نماید. به همین خاطر است که علاقه مندان سعی دارند این محصول را برای فرزندان خود تهیه کنند و برای آن ها بهترین فضا و امکانات را مهیا سازند. وزن محصول سبک است که قاعدتا به راحتی حمل و نقل می شود و می تواند به محیط های دیگر منتقل شود. از این رو بازی با آن نیز بسیار ساده خواهد بود. داشتن توپ بادی با برند اینتکس به افراد امکان داشتن یک محصول سازگار را می دهد که می توان نسبت به آن اقدام به بازی و سرگرمی در محیط های آبی کرد. توپ بادی بدنه ای رنگارنگ و شفاف دارد که در نتیجه می توان از آن بهره مند شد. برای خرید توپ بادی بازی سایز بزرگ اینتکس تنها به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 500 گرم
 جنس پلاستیک PVC نرم
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 دارای گارانتی
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...