توپ بادی بزرگ اینتکس قطر 107 مدل 59065

Intex 59065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
29%
600,000
430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس، که بخشی از سری محصولات هیجان انگیز شرکت اینتکس است، یک وسیله سرگرمی با جثه بزرگ است که به دلیل ابعاد و اندازه قابل توجهی که دارد، مخصوص کودکان طراحی شده است. در این زمینه، هدف ما ارائه یک مرور کلی از ویژگی‌های این توپ بزرگ بادی است تا به شما کمک کند بدون هیچ تردیدی تصمیم به خرید بگیرید.

برای شروع، شایان ذکر است که توپ بادی بزرگ اینتکس ساختاری کاملا گرد دارد. بر روی سطح آن، طرحی شبیه به گلبرگ ها را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از رنگ های متنوع و درخشان تشکیل شده است که منحصر به فرد بودن این محصول برجسته را افزایش می دهد. همچنین لازم به ذکر است که از نظر جنس و کیفیت، این توپ بادی از جنس پی وی سی ساخته شده است که با دقت توسط اینتکس انتخاب شده است تا دوام فوق العاده ای داشته باشد و از هر گونه آسیب احتمالی محافظت کند.

ضمناً ذکر این نکته ضروری است که این توپ بادی هیچ خطری برای کودکان ندارد و عاری از هرگونه پوشش مضر و رنگ پریدگی است و آن را به یک انتخاب عالی برای کودکان تبدیل می کند. با در نظر گرفتن این ویژگی ها، می توانید به راحتی از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس این محصول را خریداری و سفارش دهید و تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان بیاورید.

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی آبی ، بنفش ، سبز ، زرد
 وزن 500 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...