توپ بادی جدید اینتکس طرح هندوانه

intex 58075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی جدید اینتکس طرح هندوانه نیز محصولی است که شرکت اینتکس این بار آن را به صورت جدید و با ساختاری شیک تر و مهیج تر از قبل طراحی و عرضه کرده است. این محصول قبلا نیز توسط شرکت اینتکس عرضه شده بود اما این بار این شرکت سعی کرد تا با ظرافت بیشتر و به صورت دقیق تر این کالا را روانه بازار های جهانی کند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی دقیقا ظاهری شبیه به هندوانه قاچ خورده را داراست که طبیعتا نسبت به تولیدات قبلی این محصول بسیار جذاب تر و شیک تر می باشد. ضخامت لایه های این محصول نیز فوق العاده بوده به گونه ای که قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید و همین ویژگی نقطه قوت این کالا نیز به شمار می رود.

توپ بادی جدید اینتکس طرح هندوانه

علاوه بر این ها با توجه به قطر بزرگی که دارد می تواند یک محصول فوق العاده برای بازی و تفریحات خانوادگی بوده و از این نظر نیز خانواده ها می توانند خودشان هم با کودک مشغول بازی شوند. هم چنین از نظر راه اندازی نیز در بازه زمانی کوتاهی می توانید این محصول را باد کرده و از ان بهره مند شوید. قطعا با توجه به این خصوصیات هم اکنون شما می توانید این اسباب بازی بادی بی نظیر را برای کودک خود خریداری کرده و از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس نیز به بهترین شکل ممکن برخوردار شوید.

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 طرح محصول هندوانه
 وزن 110 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...