توپ بادی دخترانه اینتکس

intex 58021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
85,000
75,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی دخترانه اینتکس برای بازی و سرگرمی کودکان روانه بازارهای جهانی شده است. این توپ دارای طراحی جذابی می باشد بصورتی که طراحی و رنگ بندی آن به رنگ های بنفش آبی، سفید و بنفش بر روی آن قرار گرفته است که جلوه بسیار زیبایی را به آن داده است. جنس این محصول از وینیل یا همان پی وی سی درجه یک و مرغوب می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و شما با خیال راحت می توانید از آن محصول جذاب و کاربردی استفاده کنید و همچنین از این توپ بادی می توان در هر دمای آب استفاده کرد. به علت قابلیت خالی شدن باد این توپ بادی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای تفریحی و همچنین استخر های خانگی نیز باشد و می تواند یک روز لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است این محصول برای رده سنی بالای 3 سال مناسب بوده و البته به دلیل طراحی خاص خود بیشتر مورد توجه کودکان دختر قرار گرفته است.

توپ بادی دخترانه اینتکس

لازم به ذکر است این توپ بادی با طراحی بسیار شیک و فانتزی ساخته شده از جنس PVC با روکش ضد آب و ضد آفتاب و نور بوده که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این توپ بادی جذاب برای سرگرمی در روی خشکی و آب های استخر گزینه بسیار مناسبی می باشد. محصول بادی با طراحی خاص و فانتزی یکی از اسباب بازی های تابستانی مورد علاقه کودکان خواهد بود که البته برای بزرگسالان در هنگام ورزش در آب و یا در ساحل مناسب نیز می باشد. جهت خرید و سفارش این توپ بادی جذاب و کاربردی شما می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع گرد
 قطر 55 سانتی متر
 طرح محصول فروزن
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای یک سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...