توپ بادی طرح بسکتبال کودک

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
33%
140,000
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی طرح بسکتبال کودک هم از سری محصولات و اسباب بازی های خلاقانه ای است که شرکت بست وی سعی کرده تا آن را با بهره گیری از ساختار توپ بسکتبال تولید و عرضه کند. ویژگی های فوق العاده این توپ باعث شده تا یک محصول مهیج برای بازی و تفریح کودکان در کنار بزرگسالان باشد. از نظر جنس و کیفیت اگر بخواهیم این محصول را بررسی کنیم در ابتدا باید اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای از نوع وینیل طراحی شده است. این جنس نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. از نظر ضخامت نیز این توپ به گونه ای طراحی شده که به راحتی آسیب نخواهد دید ولی در عین حال باید مراقبت های لازم نیز از این محصول انجام شود تا در اثر برخورد دچار آسیب نشود.

توپ بادی طرح بسکتبال کودک

دیگر ویژگی فوق العاده ای که این توپ بادی دارد بحث راحتی در راه اندازی آن است. ما پیشنهاد می کنیم که برای تسریع در فرآیند باد کردن این محصول اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید. اگر هم قصد ندارید این کار را انجام دهید می توانید باز هم با دهان این محصول را باد کرده و آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. این محصول در صورت بروز هرگونه آسیب ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به سادگی آن را ترمیم کرده و مجدد از این محصول استفاده کنید. با توجه به این موارد و با در نظر گرفتن قیمت ارزان این محصول هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا برای شما عزیزان از سایت نمایندگی محصولات بادی در کرج فراهم می باشد.

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ بسکتبال
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...