توپ بادی طرح پرتغال

bestway 31042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
85,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی طرح پرتغال هم یکی دیگر از سری تولیدات جذاب شرکت بست وی است که باز هم با بهره گیری از طرح میوه ها سعی کرده تا یک محصول خلاقانه و مهیج را به دست مشتریان خود برساند. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که این محصول بی نظیر را با توجه به ظاهر زیبایی که دارد برای فرزند خود خریداری نموده و از بازی با این وسیله و اسباب بازی بادی لذت ببرید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول به صورت کاملا شفاف طراحی شده و یک سمت از این محصول نیز جلوه کاملی از پرتغال را به خود گرفته است که طراحی دقیق و ارائه جزئیات این محصول سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید.

توپ بادی طرح پرتغال

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی بدنه ای ضخیم داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته اگر به هر دلیل هم این محصول آسیب ببیند این مزیت را شما در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن اقدام به ترمیم این محصول به وسیله یک عدد برچسب تعمیرات نمایید که می توانید این برچسب را هم به صورت جداگانه از سایت سعید اینتکس خریداری کنید. هم چنین وزن کم این محصول هم باعث شده تا جا به جایی آن برای کودکان بسیار ساده و آسان شود. با توجه به این نکات هم اکنون امکان خرید این محصول از فروشگاه محصولات بادی در کرج برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 46 سانتی متر
 طرح پرتغال
 وزن 96 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...