توپ بادی طرح کارتونی اینتکس مدل 58046

intex 58046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 61 CM
13%
270,000
235,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی طرح کارتونی اینتکس مدل 58046 یکی از جدیدترین و کاربردی ترین لوازم جانبی و تفریحات آبی کودکان بوده که در سال جدید توسط شرکت بزرگ و معتبر اینتکس وارد بازارهای جهانی شده است. شرکت اینتکس یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده های محصولات بادی با جنس بدنه بی نظیر و طراحی منحصر به فرد بوده که چشم هر بیننده ای را از کودکان تا بزرگسالان به خود خیره می کند و همچنین توانسته تاکنون رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این توپ بادی به گونه ای طراحی شده دارای طرح شیرشاه و رنگ بندی نارنجی و سبز بوده که برای کودکان بسیار خوشایند و هیجان انگیز است. لازم به ذکر است این محصول بادی دارای ایمنی و استانداردهای جهانی بوده و همچنین دارای سوپاپ اطمینان نیز می باشد که با قرارگیری در آب و هوا و شرایط جوی مختلف به هیچ دچار پوسیدگی و پارگی نخواهد شد.

 در رابطه با جنس بدنه این محصول که یکی از ویژگی های مهم این کالاست باید گفت بدنه این توپ بادی از وینیل براق و ضد حساسیت بوده که ضخامت لایه ای مناسب و ایده آلی نیز دارد. همانطور که در تصویر این کالا مشخص است این مدل دارای طرح کارتونی شیرشاه بوده که تمامی کودکان با این شخصیت آشنا هستند و می توانند با خرید این توپ بادی ساعت ها تفریح و بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنند. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع لوازم شنا و تفریحات آبی از جمله توپ بادی طرح کارتونی اینتکس مدل 58046 برای کودکان خود با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و محصول جذاب خود را پس از ثبت سفارش در کمترین مدت زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
وزن بسته بندی
0.50 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...