توپ بادی طرح کاکتوس بست وی

bestway 31036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
30%
135,000
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی طرح کاکتوس بست وی ساختاری جدید و زیبا دارد که قطعا به دلیل طراحی خاصی که دارد باعث شده تا شما یک کالا و اسباب بازی محبوب را مشاهده کنید. بدنه اصلی این توپ بادی به شیوه ای شکل گرفته است که شما در عین سادگی و در عین مشاهده رنگ های شاد و جذاب ، می توانید طرح کاکتوس با طرح ها و ابعاد مختلف را هم بر روی این توپ مشاهده کنید که قطعا از این حیث باعث شده تا یک توپ محبوب و پرطرفدار را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره کنیم که این توپ بادی رنگ اصلی آبی و شفاف را داراست که یکی در میان می توانید این جلوه را بر روی این توپ مشاهده نمایید. با توجه به این مسئله قطعا خرید و انتخاب این توپ بادی می تواند پیشنهاد فوق العاده ای به شمار رود.

توپ بادی طرح کاکتوس بست وی

به جز این مسئله باید اشاره داشته باشیم که این محصول قطر 51 سانتی متری دارد و دارای ضخامت لایه مناسبی هم می باشد. در کنار این نکات بهره مندی از وزن 100 گرمی این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این توپ به شمار خواهد رفت که به سادگی میتوانید آن را حمل و نقل کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید. این توپ بادی هیچ گونه ضرر و یا آسیبی هم برای کودکان نخواهد داشت و به بهترین شکل ممکن می توانید از آن بهره مند شوید. با توجه به این نکات امکان خرید و ثبت سفارش این توپ بادی از سایت فروشگاه سعید اینتکس در کرج برای شما فراهم خواهد بود.

برند
bestway
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.1 KG
مناسب برای
2 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...