توپ بادی فوتبال بست وی

bestway 14957

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 1.22 CM
  • عرض: 1.22 CM
  • ارتفاع: 1.22 CM
16%
800,000
675,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی فوتبال بست وی یکی از اسباب بازی های جذاب و دیدنی است که فروشگاه سعید اینتکس این محصول زیبا را هم با قیمت عالی ارائه کرده است. شما می توانید مشاهده کنید که این توپ بادی زیبا ساختاری کاملا شبیه به یک توپ فوتبال را دارد که همین مسئله باعث شده تا قطعا این محصول برای کودکان فوق العاده زیبا و خاص باشد. ابعاد این توپ بادی بسیار بزرگ است به این صورت که قطعا پس از راه اندازی با یک توپ گرد منحصر به فرد رو به رو خواهید شد که مهم ترین مزیت این کالا هم به شمار خواهد رفت. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول از دو رنگ سفید و مشکی تولید گردیده که این دو رنگ در کنار هم جلوه ای خاص را تشکیل داده است. از نظر نوع ضخامت نیز این کالا به گونه ای شکل گرفته که به راحتی دچار آسیب نخواهد شد و بدون نگرانی می توانید از این توپ بادی استفاده کنید.

توپ بادی فوتبال بست وی

دیگر مزیت خوبی که این محصول دارد بحث عدم پس دادن رنگ می باشد به این صورت که شما می توانید بدون نگرانی از بابت پس دادن رنگ با اطمینان خاطر از این توپ بادی استفاده کنید. هم چنین این توپ دارای لبه نمی باشد و قطعا برای کودکان آسیب نخواهد داشت. تمامی این موارد در کنار خلاقیت در طراحی این توپ بادی باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این کالا از سایت فروشگاه سعید اینتکس زده و با قیمت عالی این توپ بادی را در اختیار داشته باشید.

برند
bestway
طول
1.22 CM
عرض
1.22 CM
ارتفاع
1.22 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.22 وینیل
وزن بسته بندی
1 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...