توپ بادی فوتبال کودک

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
33%
140,000
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی فوتبال کودک یک محصول مهیج و جذاب است که طراحی آن برگرفته از توپ فوتبال می باشد. این طراحی شیک و زیبا باعث شده تا کودکان علاقه مند به فوتبال بتوانند با خیال راحت دست به انتخاب این محصول زده و از آن لذت ببرند. طراحی موجود بر روی بدنه اصلی این محصول به این صورت است که یک سری خطوط بر روی این محصول به چشم می خورد. هم چنین ساختار خانه های مشکی رنگ بر روی این توپ بادی نیز باعث شده تا جلوه این توپ بادی بسیار جذاب تر شود. در کنار این موارد کنار هم قرار گرفتن رنگ زرد و مشکی برای تشکیل رنگ اصلی این محصول نیز سبب زیبایی دو چندان این محصول شده است.

توپ بادی فوتبال کودک

در کنار بحث ظاهری این محصول شما می توانید قطر 41 سانتی متری این محصول را هم در نظر بگیرید که باعث شده تا یک توپ با ابعاد استاندارد را در اختیار داشته و از بزرگ یا کوچک بودن سایز این محصول ابراز نارضایتی نداشته باشید. هم چنین شیوه راه اندازی این محصول هم کاملا ساده و آسان می باشد به این صورت که بر روی بخش زیرین این محصول یک عدد دریچه باد قرار گرفته و در سریع ترین زمان ممکن می توانید دست به راه اندازی و بادکردن این محصول با یک عدد پمپ باد بزنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این توپ بادی از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد.

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ فوتبال
 وزن 0.08 کیلو گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...