توپ بادی مدل 590401 H

intex 59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
16%
65,000
55,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  اینتکس  با  قطر  51CM  از  شرکت  اینتکس  دارای  ارسال  فوری  و  ارزان  به  سراسر  کشور


توپ بادی مدل 590401 H یک محصول فوق العاده شیک و جذاب مناسب برای استفاده کودکان 3 سال به بالا می باشد که قطعا با در نظر گرفتن طراحی و نوع ساخت صورت گرفته در این کالا، می تواند به یک گزینه ایده آل و مناسب برای خرید و ثبت سفارش شما عزیزان به شمار برود. در این قسمت قصد داریم تا در خصوص این توپ بادی کودک توضیحات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا پس از آگاهی در خصوص این محصول بتوانید خریدی ایده آل و مطمئن را با ما تجربه کنید. در ابتدا باید اشاره کنیم که این توپ بادی ساختاری کاملا مقاوم و مستحکم دارد و با توجه به ضخامت 0.18 mm بدنه این محصول شما می توانید با خیالی راحت اقدام به ثبت سفارش این توپ بادی زیبا نمایید. همچنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع طراحی این توپ شما می توانید تصاویر انواع اشکال کارتونی و کودکانه را در رنگ های مختلف و ابعاد گوناگون را نیز ببینید که این مسئله سبب می شود تا با توجه به این شکل و شمایل زیبا قطعا محصولی مهیج را برای فرزند خود سفارش و خریداری کنید.

توپ بادی مدل 590401 H

لازم به ذکر است که نکته مهم دیگر در خصوص این توپ بادی بحث در خصوص عدم رنگ پس دادن و افت کیفیت این محصول بوده چرا که قطعا برای خانواده ها بسیار اهمیت خواهد داشت. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که چگونگی ساخت و تولید این محصول با استفاده از جنس وینیل و با کیفیت بسیار عالی صورت گرفته که همین امر باعث خواهد شد تا کودک شما در معرض هیچ گونه خطری از جانب این محصول نباشد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد ذکر شده و همچنین ضمانت نامه معتبر شرکت، نمایندگی اینتکس امکان خرید آسوده شما را با کمترین هزینه فراهم کرده است.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.100 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...