توپ بادی کودک جدید بست وی

bestway 31050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک جدید بست وی یکی دیگر از توپ ها و اسباب بازی های بادی جدیدی است که فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا با قیمت بسیار ارزان روانه بازار کند تا شما مشتریان عزیز بتوانید لحظات شاد و جذابی را برای کودک خود خلق کرده و بتوانید با این توپ هم در داخل خانه و هم در خارج از منزل و یا حتی بر روی آب نیز از این محصول باکیفیت استفاده کنید. ساختار این توپ به گونه ای است که در یک بسته بندی بسیار کوچک ارائه شده است و حمل و نقل آن نیز کار فوق العاده آسانی خواهد بود. هم چنین شما می توانید این توپ بادی جذاب را به ساده ترین شکل ممکن باد کرده و از ان استفاده کنید. مزیت مهم دیگر این توپ نیز بحث نوع طراحی آن است.

توپ بادی کودک جدید بست وی

در واقع شما می توانید یک ساختار متشکل از رنگ سبز و لایه های شفاف و بی رنگ را مشاهده کنید که سبب شده تا بخش داخلی این توپ نیز به زیبایی هر چه تمام تر نشان داده شود. هم چنین در داخل این توپ بادی نیز می توانید ساختارهای گرد و کوچک را با رنگ سبز مشاهده کنید که این موارد با تکان خوردن توپ ، جا به جا شده و سبب می شود تا برای کودک جذابیت دو چندان ایجاد کند. هم چنین قیمت ارزان این محصول نیز باعث شده تا اگر قصد خرید یک توپ بادی را داشته باشید بتوانید به ساده ترین حالت ممکن این محصول را در اولویت خرید خود جای دهید. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما عزیزان فراهم می باشد.

نوع گرد
 قطر41 سانتی متر
 رنگبندی داخلی سبز
 وزن 70 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...