توپ بادی کودک طرح اسب دریایی

bestway 31041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
65,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح اسب دریایی یک کالای جدید است که می تواند کودک شما را به بهترین شکل ممکن خرسند کند. اگر شما قصد خرید یک توپ بادی را برای فرزند خود دارید قطعا این محصول می تواند عالی ترین پیشنهاد برای شما به شمار رود. در واقع طراحی این کالا به گونه ای است که یک توپ بادی شفاف را شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه آن طرح گیاهان کف دریا به چشم می خورد که باعث شده تا بدنه اصلی این محصول ساده نباشد. هم چنین نقطه قوت این محصول بخش داخلی ان است که قطعا این توپ بادی را با دیگر توپ ها بسیار متمایز کرده است.

توپ بادی کودک طرح اسب دریایی

شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در بخش داخلی خود دارای یک عدد اسباب بازی متحرک شبیه به اسب دریایی می باشد که همین ویژگی باعث شده تا علاوه بر بازی با این توپ ، کودک شما با مشاهده این اسباب بازی متحرک داخل این توپ نیز به وجد آید. شما برای راه اندازی این محصول باید هم اسباب بازی داخلی این توپ و هم خود توپ را به صورت مجزا باد نمایید که پیشنهاد می کنیم در کنار این محصول ، یک عدد پمپ باد را هم خریداری کنید تا با اطمینان خاطر بتوانید در مدت زمان کوتاهی این اسباب بازی بادی را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. امکان خرید این توپ هم اکنون از سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج برای شما فراهم است.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طرح اسب دریایی
 وزن 165 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...