توپ بادی کودک طرح انگری بردز

bestway 96101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
75,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح انگری بردز یک توپ بادی مهیج و زیباست که قطعا با توجه به ظاهری که دارد می تواند بهترین گزینه برای خرید و استفاده کودکان به شمار رود. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به ساختار بی نظیری که این توپ دارد کودک خود را شگفت زده نمایید. با نگاهی به این توپ متوجه خواهید شد که این محصول با بهره گیری از طرح انیمیشن محبوب انگری بردز طراحی و عرضه شده است که این مسئله سبب شده تا کودکان از این توپ استقبال کرده و خرید آن را به دیگر محصولات ترجیح دهند. در همین خصوص باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت هم این توپ بسیار موفق عمل کرده و یک محصول ایده آل به شمار می رود. در واقع بدنه اصلی این توپ بادی از نوع وینیل شکل گرفته و هیچ گونه تغییر رنگ و یا پس دادن رنگ را از این توپ نخواهید دید.

توپ بادی کودک طرح انگری بردز

هم چنین باید اشاره کنیم که از این توپ بادی می توانید در هر زمان و مکانی استفاده کرده و به بازی و تفریح با کودک خود مشغول شوید. بهره مندی از وزن 200 گرمی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که شما می توانید در اختیار داشته و کودک خود را از آسیب دیدن محفوظ کنید. باد کردن و راه اندازی این محصول هم به روش های مختلف امکان پذیر خواهد بود اما پیشنهاد می کنیم که یک پمپ باد دستی و یا برقی تهیه کرده و در مدت زمان کوتاه تری این کالا را باد کنید. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این توپ بادی زیبا از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طرح انگری بردز
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...