توپ بادی کودک طرح دار بست وی

Bestway 31001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
55,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح دار بست وی یک اسباب بازی بادی مهیج و جذاب برای کودکان است که با توجه به قطر استانداردی که دارد باعث شده تا کودک شما بتواند در داخل منزل ، حیاط خانه ، فضای خارج از خانه و حتی بر روی آب از این کالای شیک و زیبا استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازد. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این توپ باد از نظر طراحی ساختاری شفاف را داراست که بر روی بدنه اصلی این محصول طرح های گوناگونی نیز به چشم می خورد که باعث شده تا این کالا از سادگی خارج شده و یک طرح و نقش زیبا را از خود به جای بگذارد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول با قطر 61 سانتی متر تولید و عرضه شده که ابعاد خیلی بزرگی نبوده و برای کودکان بالای 2 سال کاملا استاندارد می باشد.

توپ بادی کودک طرح دار بست وی

از نظر جنس و کیفیت هم این توپ بادی یک کالای با دوام از نوع وینیل و یا همان PVC می باشد که هیچ گونه آسیبی به پوست کودک شما وارد نخواهد کرد. هم چنین رنگ و طرح موجود بر روی این محصول نیز ثابت بوده و بدون پلیسه عرضه شده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این توپ بادی از سایت سعید اینتکس برای شما با کمترین قیمت ممکن فراهم خواهد بود.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 رنگ بندی چند رنگه طرح دار
 وزن130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...