توپ بادی کودک طرح قلب صورتی

bestway 31050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح قلب صورتی نیز یکی دیگر از تولیدات و محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که بخش داخلی آن به صورت متحرک بوده و همین امر نیز سبب شده تا این توپ بادی محصولی فوق العاده خاص و جذاب به شمار رود. در همین رابطه اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول از لایه های یکی در میان به صورت شفاف و صورتی تولید شده است که باعث شده تا یک محصول کاملا خاص را در اختیار داشته باشید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بخش های داخلی این توپ نیز از یک سری قلب به صورت متحرک عرضه شده که با بازی کردن با این توپ این موارد تکان می خورد که مزیت مهم این توپ به شمار می رود.

توپ بادی کودک طرح قلب صورتی

هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز این توپ از نوع وینیل طراحی و عرضه شده که یک توپ ضخیم و با کیفیت بوده و به سادگی آسیب نخواهد دید. برای راه اندازی این محصول نیز شما می توانید به سادگی یک عدد پمپ باد دستی کوچک را به صورت مجزا از فروشگاه سعید اینتکس خریداری نموده و از آن برای باد کردن این توپ بادی به سادگی استفاده کنید. هم چنین فروشگاه سعید اینتکس این محصول را همراه با یک عدد کارت گارانتی معتبر به دست شما عزیزان خواهد رساند که خیال شما از این حیث هم راحت خواهد بود. امکان ثبت سفارش این کالا برای شما هم اکنون از فروشگاه اینتکس در کرج فراهم می باشد.

نوع گرد
 قطر41 سانتی متر
 رنگبندی داخلی صورتی
 وزن 70 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...