توپ بادی کودک طرح ماهی

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
25%
120,000
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح ماهی قطعا یکی از خاص ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس برای سنین کودکان تولید و عرضه کرده است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید آن زده و لحظات شاد و مهیجی را برای خود خلق کنند. قطعا نوع ساخت این محصول باعث می شود تا خانواده هایی که قصد سفارش یک توپ بادی را دارند این محصول را در اولویت خرید خود قرار دهند. با توجه به این مسئله هم اکنون قصد داریم تا در مورد خصوصیات و ویژگی های این کالا با شما صحبت کنیم.

در بخش نخست از بررسی این توپ بادی باید عنوان کنیم که این کالا دارای قطر 61 سانتی متر می باشد که این ابعاد قطعا نشان از بزرگ بودن این توپ داشته و هیچ گونه خطری هم برای کودکان نخواهد داشت. در واقع طراحی شرکت اینتکس به این صورت بوده است که خانواده ها بدون دغدغه و نگرانی بتوانند دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و یک کالای با دوام و مناسب را برای فرزند خود تهیه کنند.

ظاهر شیک و زیبایی که این توپ دارد با توجه به نقش بستن طرح انواع ماهی ها در ابعاد و اندازه های مختلف و همین طور رنگ های گوناگون باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید یک کالای مهیج را در اختیار داشته باشید. هم چنین فروشگاه سعید اینتکس نیز سعی کرده تا با ارائه کارت گارانتی معتبر این محصول را در اختیار شما قرار دهد که قطعا مزیت مهم این محصول به شمار خواهد رفت. برای راه اندازی این محصول هم شما می توانید از طریق دریچه باد این محصول به ساده ترین شکل ممکن اقدام به باد کردن این توپ بادی کودک نمایید. خرید این محصول هم اکنون از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 رنگبندی داخلی  -
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

 

توپ بادی کودک طرح ماهی برای استفاده در خشکی و در محیط های آبی طراحی و تولید شده است که به وسیله آن می توان به بازی های مهیج دست پیدا کرد. از زمان های قدیم توپ ساده ترین اسباب بازی برای کودکان بوده است که بزرگسالان نیز برای تفریحات مختلف از انواع گوناگون آن استفاده می کردند. امروزه تنوع در این محصول بسیار زیاد شده است تا جایی که چنین توپ بادی با طراحی زیبا و فانتزی ساخته شده است و موجب جذب مخاطب می شود. توپ بادی بزرگ بوده است تا هم کودکان قادر به استفاده از آن باشند و هم بزرگسالان در زمان تفریحات خود از آن بهره مند شوند. طراحی آن نیز به بهترین شکل ایجاد شده است و از طرح های رنگارنگ و شاد برخوردار می باشد. به همین خاطر است که جذب مخاطب راحت تر صورت می گیرد و می توان با رغبت بیش تر یکی از ای توپ های بادی با طراحی فانتزی را خریداری نمود. این محصول از سری وسایل با کیفیت بادی برای انواع تفریحات آبی است که در داخل استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به داشتن مقاومت بالا می باشد. با توجه به این مطالب شما می توانید این توپ بادی را خریداری کنید.

توپ بادی کودک طرح ماهی

ظاهر شیک و بدون تغییر

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید بدنه از ظاهری شیک و فانتزی برخوردار است که بر روی آن از طرح ماهی استفاده شده است. در واقع سطح محصول را ماهی های رنگارنگ و زیبا قرار گرفته اند که در زمینه بی رنگ و شیشه ای واقع شده است. به همین خاطر است که می توان به زیبایی زیاد این محصول اشاره کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. توپ بادی با چنین ظاهری بیش تر و راحت تر در نظر کودکان جای می گیرد و جذاب واقع می شود. به همین خاطر فروش محصول و استفاده از آن زیاد بوده است و امکان استفاده از آن راحت می باشد. طرح های موجود بر روی بدنه محصول بدون تغییر می باشد و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. حتی در صورت استفاده مکرر و مداوم از این محصول بادی طرح های رویه آن تغییر نمی کند و به همان شکل اولیه زیبا و جذاب باقی می ماند. در نتیجه می توان گفت که ظاهر محصول بدوت تغییر است و در طی مدت زمان استفاده هیچ گونه تغییری آن را تهدید نخواهد نمود. 

استفاده راحت از توپ بادی

نحوه راه اندازی توپ بادی بسیار ساده می باشد و می توان این کار را با دفعات زیاد انجام داد. توپ بادی ساختاری گرد دارد که توخالی بوده است و برای راه اندازی آن نیاز به باد شدن دارد. به همین خاطر است که در شرایط مختلف و در موقعیت های گوناگون قابل استفاده و اجرا خواهد بود. از این رو استفاده از آن راحت و آسان می باشد. بر روی بدنه یک دریچه برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که باد کردن محصول را در مدت زمان بسیار کم انجام می دهد. بنابراین هم نحوه راه اندازی محصول آسان بوده است و هم امکان استفاده از آن در تمامی محیط ها وجود دارد.

خرید توپ بادی کودک طرح ماهی

قابل استفاده در خشکی و آب

همان طور که می دانید بازی با توپ مورد علاقه تمامی رده های سنی می باشد که می توان با استفاده از یک توپ در محیط های مختلف ایجاد سرگرمی کرد. این محصول نیز مورد محبوبیت کودکان قرار می گیرد و به دلیل داشتن مقاومت بالا هم در خشکی و هم در محیط هایی مانند استخر مورد استفاده قرار می گیرد و دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

خرید توپ بادی

توپ بادی با طرح ماهی یکی از جذاب ترین وسایل بادی است که برای کودکان طراحی و تولید شده است. علاقه مندان می توانند این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...